Archive - Date

Trip by foot
1:30h
6.3km

Kveldstur på Stathelle. Sterkt og flott å gå til Høgenhei og bortover langs flauene til Grasmyr. Har ikkje tatt denne turen sidan 70-talet. Kveldssol, deilig kjend vegetasjon. 6,3 km, 1 time og 30 minutt. 245 hm. Gjekk aleine.

Øyensskavlen blei siste på denne turen

07.07.2020
2:40h
11.5km

Formiddagstur før den lange køyreturen heim til Oslo. Starta i OK vær, ikkje varmt men lyst opphald. Gjekk ca 4 km då eg tok av rett opp lia. Følgde grei stog. Oppe på platået såg eg ein hare. (Morsor såg fem!) Framme ved tårnet skya det meir over, og på veg til varden kom regnet. Gjekk til høgre for den vesle tjønna bort, burde ha gått til venstre der det er stig. Nådde toppen i regn og utan særleg utsikt pga ein tåkedott. Den dreiv til side, og på veg ned mot tårnet slutta det å regne. Rutsja ned lia att, men fann ikkje stigen, så tok den på kjensla, ser etterpå at eg kom for langt til høgre. På vegen nedover starta det å regne igjen, meir jamnt denne gongen. nedst i grusvegen møtte eg først ein familie på fem, så to damer og eit par. På dei fem turane eg no >>>

Beingårdsheia var fin!

06.07.2020
3:32h
9.9km

Køyrde frå Namsos, fann bomvegen til Sandvatnet. Tok stigen langs høgre side av vatnet inn til den inste hytta. Så skar eg myrene opp til høgde 291, der det faktisk var ein stig som tok meg ned på myra nedanfor. Mista den att, skar over den tørrlagde elva. Så opp nye myrdrag med flotte myrull og flekkmarihandfelt. Oppå platået gjekk eg først til den vesle varden som Knut Sverre har sett opp på 612, la inntil ein stein for å bidra. Så bort til varden på 611, og så tilbake til den vesel hamaren rett nedanfor varden på 612, der eg fann den finaste rasteplassen i le nedanfor hamaren på tørr lyng og med ein stein i ryggen. Supert! Såg fem store rovfugler kretse over meg. Trakka neste på ein fugleunge, og gjekk på ein ormehan. Same vegen nedatt. 3 timar og 36 minutt, 9,89 km, >>>

Hemnafjellet, andre tur for dagen

06.07.2020
3:44h
14.3km

Etter å ha gjort unna Beingårdsheia, drog eg til Statland og fylte bensin, og kjøpte meg litt meir drikke og eit wienerbrød. Så psyka eg meg opp og køyrde inn forbi Sundsvatnet. Følgde beskrivinga på ut.no. Dessverre var grusvegen stengt, så eg måtte gå nesten ein kilometer på veg før eg fann staden der stolpane som markerer heile traseen starta. Var ganske mør og støl, så eg eg bestemte meg for å gå roleg og jamnt. Det gjekk veldig fint! Stoppa ikkje i det heile, og greidde å halde ei jamn fart heile vegen opp. Veret endra seg dessverre. Det bles meir og meir, og toppen var gøymt i skyer då eg var komen så høgt opp at eg kunne ha sett han. Skikkeleg surt blei det, og då eg kom fram til varden, var det deilig å ta på tørr trøye og dunjakke med hette. Åt wienerbrødet >>>

Map     4 comments

Litt seig opptur, men flott topplatå

05.07.2020
4:15h
11.3km

På veg sørover frå Mo i Rana, der eg tar turen på nokre dagar med innlagde kommunetoppar, hadde eg bestemt meg for Fosnes og Grønkleppen i dag. Køyrde frå Mosjøen og fann greitt vegen inn mot Fiskåhaugen. Køyrde heilt inn, dvs kryssa sementbrua, og parkerte på parkeringsplass der ved sidan av ein annan (!) bil. Såg aldri noko til sjåføren, og bilen var borte då eg kom ned att. Stigar hadde eg ikkje registrert, så eg gjekk ned til brua igjen og busha oppover frå andre sida av elva. Ganske brutal start på ein tur, rett opp i myr og vegetasjon først, og så på sva og i glissen furuvegetasjon. Mykje insekt i starten som eg verkeleg mislikar. Dette er ikkje første gong eg har gått med følge av klegg og brems her i Trøndelag! Dei forsvann då eg kom opp til første nut, der >>>

Lang tur i flott terreng og i supert vær

04.07.2020
6:47h
25.0km

Denne turen hadde eg tenkt som skitur, men i vår blei det ikkje tur til Mo i Rana, og når værmeldinga plutseleg snudde, og det var meldt stor gul sol og lite eller ingen vind, blei det Nordtoven på beina. Eg vurderte å gå frå Elsfjorden, men at det var stigar halve vegen avgjorde. Litt deilig når ein ikkje er kjend, og når det var så mykje snø i fjellet som det er no. Køyrde inn vegen mot Neverli og stoppa der bommen var (open), men privat veg var tydeleg kommunisert. Det var bra, for eigarane møtte eg etter kvart. Då var det deilig å ha oppført seg ordentleg! Fin grusveg med grasparti i midten. 2 km inn til Neverli. På Neverli møtte eg to karar som arbeidde med å rydde nokre trær. Dei inviterte med på kokegropkokt kjøt når eg kom nedatt! Gjekk så vidare over tunet i >>>

Frå Andfiskvatnet via Bjørnhaugen til Mo

02.07.2020
4:09h
16.3km

Tom køyrde meg eit stykke inn langs Andfiskvatnet, der var det ein bom som ikkje var markert på ut-appen. Det var greitt nok. Eg følgde vegen i 6 km før den endte i ei dør i fjellet. Vasskraftanlegg kanskje?Derifrå var eg litt i tvil om eg skylle gå til høgre eller venstre for å forsere berget, men traseen til høgre som eg valde var heilt grei. Ikkje spor av stig, men eg gjekk meg ikkje fast i svaa heller. Regn av og på, ei haglbyge kom då det var som brattast. Hadde regnbuksa av og på to gonger. Fann toppunktet med varde og stake og etter kvart også den breie stigen som går langs med platået. Det sprakk opp, og sola kom fram rett etter eg hadde passert toppen. Då rasta eg, og det steig damp frå vått terreng. Storslått flott landskap med mykje snø no 2. juli. Følgde berre >>>

Dalselvtindan og Hauknestinden

01.07.2020
3:30h
11.2km

Køyrde til Dalselv for eg hadde fått tips om at turen opp til Dalselvtindan var fin.Det var den, og vel oppe på Veten, såg eg over på Hauknestinden, og fann ut at det hadde vore fint å gå bort til den toppen som trass alt er høgast og så gå ned til Hauknes etterpå. Ringte og avtalte henting på Hauknes, og gjekk så i veg. Veldig fint strekk, sjølv om det var ein heil del snøfenner mellom dei to toppane. Ei lita regnbyge på veg opp til Veten, ei sur haglbyge på toppen av Hauknestind, men elles heilt fint å gå. Då eg stod på Veten og titta ut Ranafjorden, steig det ei havørn opp frå under meg, inspiserte meg og drog så innover fjellet. Herleg! Brukte 3 timar og 35 totalt på 11,2 km. 958 hm er jo ein ordentleg tur. Gjekk aleine.

Lovund i draumever

28.06.2020
5:00h
10.9km

Flott værmelding, så vi tok 10-båten frå Stokkvågen. Gratis når ein ikkje har med bil! Gjekk frå ferjekaia til Nøvbukta. Nydeleg stig og vakker sandstrand. Så ut langs høgre sida og inn i skogen. Det var ordentleg varmt, og vi skjønte fort at vi burde ha hatt med meir drikke. Nesten opp det seige skaret, bestemte dei to unge seg for å snu. For dårleg form, for varmt og for lite drikke med. Tom og eg klorte oss vidare. Sjølv om stigen blei betre og ein tanke mindre bratt då vi gjekk ut av skaret og over på den bratte lyngbakken, var dette strekket veldig seigt. Høge kneløft, og ingen kvileparti. Men viljen er jo det avgjerande, og då vi bikka kanten og såg den flotte grasbakken opp til varden, kvikna vi til. Lang rast, mat, resten av drikken, fotografering med hjelp av ein >>>

Ytre Skurvhatten

27.06.2020
2:02h
6.5km

Overnatta på Hovde gjestegård i Brekstad. Nydeleg frukost i hagen, og dagen teikna til å bli varm. Då vi parkerte ved Heitjønna p-plass, viste biltermometeret 28 grader, og det surra flyger, klegg og brems rundt bilen. Tok med drikke, og gjekk langs merkt stig oppover. Litt plagsamt med all åten, men heldigvis var det litt bris i høgda, og det var nydeleg på toppen og langs ryggen. Var oppe på litt over 50 minutt, drakk og tok bilete og beundra utsynet, og så gjekk vi ryggen tilbake. Ut-appen viste stig, men den var så som så. Brukte 2 timar og 5 minutt inkludert pause. Perfekt med bad i Heitjønna då vi kom ned. 6,5 km, 2 t og 5 min, 383 hm. Tom var med.