Jølster/Førde: Sygnesandsnipa (11.10.2012)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Fjærlandstunnellen (360m)
Endpoint Fjærlandstunnellen (360m)
Ascents Kinnaklypnova (1,427m) 11.10.2012
Sygnesandsnipa (1,548m) 11.10.2012
Tuva (1,303m) 11.10.2012

Vi parkerte ved Fjærlandstunnellen. På andre sida av vegen over brua finn ein merka sti retning Marabreen og Fjærland. Klassisk opp/nedgang Lundaskaret. Vi gjekk opp den bratte renna og møtte på snø etter kvart. Nordvend og skyggefull rute så seint på året. Godt å komme opp på kanten og møte sola. Etter ein kort matpause labba vi mot Tuva 1304. Det auka på med snøen og frå Tuva og opp var det delvis tungt å gå. På Sygnesandsnipa vart vi sittande ei stund og nyte utsikt og veret. Grovabreen i vest, Gjegnen, Skjorta, Ryssdalshornet og mykje anna lekkert å sjå. Vidare mot Kinnaklypnova (Jølster 50m-lista). Desse 2 toppane er grensetoppar mellom Førde og Jølster kommuner. Frå Kinnaklypnova vurderte vi å gå ned til Trollavatnet og demninga. Men sidan vi ikkje kjende forholda her valgte vi å gå opp og tilbake igjen mot Sygnesandsnipa. Herifrå fulgte vi spora våre nedover igjen. God mat/kaffipause før vi dukka ned i renna og skyggeland igjen. Ein veldig flott tur i storslagen natur. Lise og Torleiv var turfølge.