Archive - Date

02.09.2023
6:45h
10.1km

Flott tur med Inge og Knut Tønnes til Tverrbytthornet. Vi tok av stien ca. midt på Troget og fulgte bratte grasbakkar rett oppover for å unngå steinrøys lengst mogleg. På toppen av grasbakkane på rundt 1650 moh byrja vi å skrå austover og sikta oss inn på skaret som ligg rett vest for Vestre Tverrbytthornet. Frå dette skaret er det smalt, men greit opp på Vestre. På tur opp til skaret måtte vi manøvrere oss rundt/over nokre rust-raude knauser og bratt/laus steinrøys. Videre austover eggen er det smal og artig tinderangling med eit par luftige utfordringar som gjekk greit på det fine føret. Etter å ha besøkt sjølve Tverrbytthornet fann vi ei delvis varda rute nedover att der steinrøysa var litt hyggeligare enn oppturen. Alt i alt ein flott rundtur!

Nedre Søvertjønne

02.08.2023
5:30h
9.5km

Fin fjellgeit-tur med Petter og Frode. Gjekk på høgre side av Søvra oppover heile vegen for å unngå elvekryssingar. Fyrst traktorveg opp til masta. Deretter ut til venstre og på sti oppover skogen (merka med raude merkeband). Vidare er det varierande varding og utydeleg sti over skoggrensa, men med optimalt rutevalg unngår ein både kratt og steinrøys. Etter kvart kjem ein ned til Søvra att på nærmare 1200m, og vidare er det lett-gått langs elva. Takk til Lars Kurt Haugen som viste oss ruta. Klikk her for kart! Klikk her for kart som kan zoomast!

Visbretind

01.08.2023
9:00h
16.6km

Flott til til Visbretind om Langvasshøe med Petter og Frode.

Kvitingskjølen

30.07.2022
Trip by foot
8:10h
8.1km

Fin tur med Petter rundt Kvitingskjølane. Flott vêr og gjekk i shorts til Store Kvitingskjølen. Det blåste litt opp og vi kledde på oss før vi gjekk bort til Vestre. Såg ingen reinsdyr denne gongen.

Visbretind via Nordryggen

29.07.2022
10:30h
17.0km

Flott rundtur til Visbretind med Hans Morten via Nordryggen. Smal og morsom rygg, og spennande alternativ til den vanlege ruta via Langvasshøa. Ruta oppover ryggen gjev seg sjølv. Eit par smale parti og lett klyving. Etterkvart lett over N2 (9m PF) og N1 (11m PF). Etter dei smalaste partia kjem ein inn i den breiare vestflanken på Visbretind. Vi fulgte stort sett kanten mot Visbrean heile vegen. På venstre side av renne med snø/grus utan å krysse denne før på oversida av renna. Like før toppen er det ein bratt hammar som vi kleiv rett på i stadan for å prøve å runde. Nedover fulgte vi vanlege løypa ned til Leirvassbu. Måtte også oppom Kyrkja når vi først gjekk forbi :)

Tundradalskyrkja

22.07.2022
8:15h
16.8km

Flott tur med Petter til Tundradalskyrkja på ein av sommarens finaste dagar. Målet for turen var fjellgeitposten på toppen. Det er fleire moglege rutevalg til Tundradalskyrkja frå Sota: 1. Følge ruta mot Illvatnet opp til ca 1600 moh og så nordaust-ryggen til topps 2. Følge ruta mot Illvatnet forbi Sottjønnen og så sikte inn på nordvest-ryggen via Regnbogtjønne. 3. Følge ruta mot Fortundalsbreen og så sikte mot nordvest-ryggen frå Steindalen 4. Følge ruta til Fortundalsbreen og så kome opp på sør-ryggen via Sveinkollen Vi valde alternativ 2 opp og 3 ned, og fekk ein fin rundtur. Eg vil i ettertid si at alternativ 3 er det enklaste og raskaste fordi det er fint underlag og lite grov ur. Eit tips ved alternativ 2 er å runde Regnbogetjønne og gå vestover langs kanten av denne >>>

Veslbreatind

16.04.2022
Backcountry skiing
5:30h
11.0km

Flott skitur med Petter til Veslbreatind frå Krossbu. Debut på randonèski, og det gjekk strålande.

Store Skredahøe

10.09.2021
8:30h
21.1km

Tåketur med Inge og Knut Tønnes til Store Skredahøe. Elendig sikt og småregn, men grei temperatur og vindstille. Nådde greit toppen, men vart snytt for utsikta. Karl snudde tidlig, men gjekk lengst...

Tverrbotntindane

04.09.2021
7:17h
7.2km

Ein flott rundtur med Petter over Tverrbottindane. Lett tilgjengelig rundtur over tre topper dette. Det er nok vel så greit å gå i motsett retning, så får ein oppstigning opp Leirløyfte og den lause urda mot Store...

Store Smørstabbtind

28.08.2021
8:45h
11.8km

Flott tur med Petter til Store Smørstabbtind. Fulgte standardløypa oppover, og prøvde varianten ned langs bekken frå Leirvatnet (1682) ned att. Denne varianten en nok vesentleg raskare. Veldig folksomt, men det er ikkje så rart med tanke på det flotte vêret siste helga i august.