Stornyken & magisk haustfarga Romsdalsfjell! (27.09.2022)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Alstad (223m)
Ascents Stornyken (965m) 27.09.2022 13:23

Denne gangen gledde eg meg ekstra stort over å tenke tanken på å fotografere haustfargane i fjella rundt og over Trollstigen. Det betyr ekstra mykje, når ein har vore der eit utall av turer tidlegare. Ein kjenner at ein begynner å kjenne detaljane i fjellområda i ulike sammenhenger. Ekstra stas har det vore på turer ilag med veldig mange kjekke folk.

Etter tur på Snøtinden vart det ein svipptur innom Åndalsnes med heimtur over Trollstigen
Ved Kavlisetra og i bakgrunn troner markante Gjuratinden 1712 moh
Nydelig å sjå og nydelig å stryke fingertuppane over!
Historie! Trappetrinn til det ein måtte ønske! Ein gong til ei løe eller eit seterhus! For meg er det eit minne om ein nydelig åleinetur til Kyrkjetaket 1439 moh Kjøvskartinden & Storaksla 11.06.16 i eit lekkert sommerver!

Flott skue er Romsdalshorn & kornåkrane!
Bauta fjella er dei bestegne fjella opp Trollstigen...
Bauta fjella er dei lekre bestegne fjella opp Trollstigen sommer som vintertid...

Den kaffe- stunda må til over Trollstigen
Nytelse å sjå fargane i fjellet!
Startutgangspunktet for turen til Stornyken 965 er ifrå Gudbrandsjuvet ved Alstad
Stien følgde delvis elva oppover mot Myrheivatnehaugen 894 moh
Ifrå Stornyken
Stornyken 965 moh
Ifrå Myrheivatnehaugen 894
Ifrå Myrheivatnehaugen 894 mot Trollstigen og fjella.
Ifrå Myrheivatnehaugen 894 moh
Ei nydelig rypefjør!
Vel heime og nydelig med restane av solnedgangen i Sanddalen/Jølster

Returen ned ifrå toppen på min sporlogg er grei eit stykke fram på kanten av fjellet. Sidan fulgte eg eit ikkje merka, men delvis bratt trakk som forsvant heilt etter 30 hm nedover.