Seksortklumpen via vindparken (09.08.2022)  4

Written by bakken59 GSM

Ascents Seksortklumpen (492m) 09.08.2022

Etter regn om natta og løfte om meir regn utover dagen bestemte Anne og eg oss for å gå tørrskodd gjennom vindparken i staden for å gå kortare i terrenget. Vi hadde bestemt oss for å haike innover om vi fekk sjansen, og det fekk vi! Straks etter bommen kom ein kar som skulle opp til Sørvisbygget, og han let oss sitje på pickup-planet! Der sparte vi inn 2 km, mange høgdemeter og minst ein halvtime! Turen inn til toppen gjekk greitt i grått opphaldsvær. Vi rasta på toppen og så starta småregnet på vegen tilbake. Stort å møte tre reinsdyr ganske raskt etter å ha begynt på heimvegen. Det passa fint i dette kontroversielle kraftlandskapet, der høgsterett no har slått fast at anlegget bryt med samerettane. Alltid stort å møte reinsdyr, og desse fekk vi tatt ein god titt på. Den lange nedturen frå sørvisbygget gjorde vi ganske raskt unna, for vi småløp i regnet nedover. 3 t og 41 minutt, 15,5 km frå der vi slapp av jeepen, 457 hm. Anne var med.