Midthaugen, kommunetopp Nesseby (08.08.2018)  5

Besteigungen Midthaugen (520m) 08.08.2018 09:41
Besuche anderer PBE Basávzi vannverket parkering (60m) 08.08.2018 09:49
Noen kommentarer til turen:
  • Vi parkerte ved vannverket, men jeg tror det er greit å kjøre helt inn til der veien slutter selv om det er en grind rett etter vannverket. Man sparer noen meter på dette.
  • Tror det kan lønne seg å følge ATV sporet som tar av til venstre rett etter bekken ved parkeringen opp på fjellet. Vi forsøkte å følge stien videre innover, men den forsvant ganske fort. Selv om lia var grei å forsere blir det noen dype bekkeraviner å forsere derfor tror jeg det er best å holde seg så høyt som mulig.
  • Det er stort sett lettgått terreng innover fjellet selv om det også her er noen bekkeraviner som dog er ganske greie å passere.
  • Vi fant begge vardene som andre Peakbookere har beskrevet. Varden på toppunktet er ganske unselig.

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.