Podgorica (03.08.2018)

Besteigungen Malo Brdo (195m) 03.08.2018 13:06
Besuche anderer PBE Podgorica 03.08.2018 12:46
På Malo Brdo

Fredag vakna vi til gråvêr i Zabljak, så etter frukost drog vi rett av sted. Vi hadde bestilt hotell i Utjeha på kysten, men hadde tenkt oss innom hovudstaden Podgorica ein tur fysst. Bilturen til Podgorica var ganske kjedeleg, og det å køyre bil i hovudstaden var heller ikkje spesielt morosamt, sjølv om det ikkje er nokon utprega storby. Kristine hadde funne ein topp vi skulle på, Malo Brdo, heilt nord i byen. Vi køyrde opp eit bustadområde og fann ei parkering. Kort tur opp til toppen, fysst på bilveg, så på traktorveg. Nede at i bilen satt det inn eit valdsamt regnvêr. Det var nesten så ein ikkje såg vegen framfor bilen. Vi fann ikkje særleg mykje å ta oss til i Podgorica, så vi drog vidare til Utjeha. Det var ein strålande flott plass. Vakker kystlinje, varmt badevatn, flott hotell og god mat.

I Utjeha

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.