Kvannbotnfjellet/Eit unikt område & langdistanse til fots! (21.07.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Hope parkering skiltet (40m) 21.07.2018
Lavesteinen (730m) 21.07.2018
Krøtterbru over Skordalselva (95m) 21.07.2018
Det går å finne ein oppgang med litt tolmod! Og kjekt er det å gi seg tid til å utforske nye fjellområder...

Når eg tenker fottur i dette området! Veit eg at det er temmelig uforsigbart! Det vil seie eit spennande og ikkje minst eit tidkrevjande labyrintområde som eg likar ganske så bra :) Skitur og fottur i dette området er to forskjellige turer! Fottur her, handler om legder, tid og labyrinter! Eg hadde ikkje tau og sikringsutstyr med på denne turen. Det kunne nok ha forenkla nokre punkter, men spennande er det å utforske terrenget der og då. På kart er det uansett umulig å vite kor det beste opptaket er opp og ned på nokre stader!

Kveldsstemning ved Skilbreivatnet 172 moh inn mot Kvannbotnfjellet 1215 m. Ein kortare variasjon kan være å padle eller følge turstien ved vatnet inn til Straumsbotnen. Deretter gå opp Kvannbotnen og Kvannbotnfjellet. Deretter klyve opp kanskje den litt raskare varianten eg fant opp mot Gråfjellet 1405 moh ifrå skaret mellom dei to fjella.
Ein fin variasjon etter bratt sti opp og stilleståande varme ifrå Hope, merkesteinen "Lavesteinen" 730 moh.

Ifrå 1254 moh mot Gråfjellet 1405 moh. Greit gjekk det å krysse breen opp mot toppen.
Ifrå Gråfjellet 1405 moh mot neste "litt" kronglete mål... Kvannbotnfjellet 1215 moh. Ålfotbreen bakerst i bildet.
Nydelig skue ifrå Gjegnabu mot Gjegnen 1670 moh
Fint ved Gjegnabu og eit fascinerende landskap ein ikkje kan sjå seg mett på...
Såg an til at det var mulig å klyve opp nokre hyller ifrå skaret mellom Kvannbotnfjellet og Gråfjellet for å spare ein god omveg. La ein bitteliten varde (Tre små steiner) på øverste hylle! Den går ikkje å sjå ifrå kanten og ned, den må passerast!
Eit variert landskap!

Neste turmål i dette området er også tenkt ifrå Hope. Kjekt var det då å lese den utruleg flotte tur rapporten til torehum (Tore Humstad)ifrå dette området!