Skeikampen og Avlundskampen (06.03.2015)

Geschrieben von mariusmeland (Marius Meland) GSM

Höhenmeter 360m
Besteigungen Avlundskampen (1.117m) 06.03.2015
Skeikampen (1.124m) 06.03.2015

Flott skitur over Skeikampen og Avlundskampen. Første toppen var kanskje pinlig enkel, då eg sat på med stolheis til toppen. Deretter var det vidare mot Avlundskampen, der eg svingte av frå løypa for å nå toppen. Ganske fast snø utanfor løypene, gjekk bra å gå her sjølv med joggepinnar.

Deretter vart turen ein rein langrennstur i oppkøyrde løyper. Det vil seie at store delar av nettet var ikkje nypreparert etter siste snøfall og vindaktvitet, men det gir jo berre litt ekstra utfordring, det må ikkje nødvendigvis alltid gå på skinner :).

Strålande ver under toppturen. Det skya meir til etterkvart som eg kom ned mot lavlandet, men temperaturen var høg, plussgrader på 900 m.o.h. i starten av mars!

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.