Riksheimdalen med storm i kasta (04.01.2014)  4

Written by Ingodingo (Inge-Andre Johansen)

Start point Erstad (40m)
Endpoint Erstad (40m)
Characteristic Alpine trip
Ascents Litlehornet (1,198m) 04.01.2014

Målet var Blåbretinden, værmeldinga meldte stiv kuling, så det var vel ikkje so rart at vi måtte snu når vi var komne et stykke over Fjerdevatnet i Riksheimdalen. Itljehønnjet fekk bli reserve. Ved Tridjevatnet la vi fra oss truger, staver og - idiotisk nok - stegjerna, fordi det såg ut til å ver avblåst i toppområdet. Sjølvsagt var det hard og isete snø i rennene...men vi lot det stå til og klarte å sparke feste i rennene. Toppen blei nådd omtrent når sola gjekk ned. Vi droppa kryssing av harde renner og valgte ei litt slak renne der vi kunne gå langs ryggen ned. Renna enda nesten nede ved Storevatnet, så vi måtte skynde oss opp til Tredjevatnet for å hente tinga våre. No var det skikkelig skumring so vi hasta ned til Storevasshytta før det blei heilt mørkt. Matpause og på med lykter før den lange turen heimatt.