Skjortehornet mai 2012 (27.05.2012)  5

Written by Ingodingo (Inge-Andre Johansen)

Start point Brunstad (120m)
Endpoint Brunstad (120m)
Ascents Kløvheia (1,000m) 27.05.2012
Skjortehornet (1,088m) 27.05.2012

Sykla heimefrå kl 8.40 i et fantastisk vær. Vindstille og sol frå klar himmel. Ankom Brunstad 50min seinere og satte frå meg sykkelen et lite stykke opp i skogsvegen. Følgte svingane oppover til enden av skogsvegen og tok meg greitt opp i grei bjørkeskog. Såg en hjort, men han var litt for kjapp for å bli fotografert... Snøen låg ned til skoggrensa så nokre få snøfelt måtte passerast før Kløven som blei første matpause.
Deretter var det å gå i snø oppover Kløvheia. Eg hadde med truger, men det var for sidebratt til å kunne bruke dei, så det var å trakke i vei på snøen. Typisk vårslush med greitt nok hold til at eg slapp å trakke gjennom. Passerte sida til Lille Kløvheitind og var på toppen av Skjortehornet kl 1230.
Nedturen var å fylle skoa med snø....måtte stoppe ved Kløven for å tømme skoa for vatn og vri strømpene.
Alt i alt en kjempeflott tur.