Gjertvasstinden & Styggedalstinder- Legendarisk nattur! (30.05.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Turtagrø (884m)
Endpoint Turtagrø (878m)
Characteristic Alpine trip
Ascents Gjertvasstinden (2,351m) 30.05.2020
Kolnosi (1,695m) 30.05.2020
Store Styggedalstinden Vesttoppen (2,377m) 30.05.2020
Store Styggedalstinden Østtoppen (2,387m) 30.05.2020

Gjertvasstinden i Hurrungane er vel kanskje den toppen av alle dei store eg har lengta mest av alle å nå toppen på! Eg har høyrt mykje fint om dette fjellet, av dei eg kjenner! Som har vore på desse tindane. Store Skagastølstinden er ein bauta, med eit stort besøk! Sjølv var eg heldig å nyte denne toppen nesten heilt åleine ilag med Svein for nokre år sidan.https://peakbook.org/tour/77204/Fjell+Lykke%21%21.html
Men, etter turen på Gjertvasstinden, så er det og blir det den største favoritten i dette området så langt! Etter Alpeturen ifjor sommer med Mont Blanc. Hadde me tanker om ein samlingstur i Hurrungane med ei helg på toppane av desse tindane. Når den eine av gutta sender ei melding om at tur er ønskeleg, ved beste anledning til eit fjellområde som står på ønskelista. Så er ein heller ikkje så tungbedt om å rydde plass for eit ganske så etterlengta turmål! Det er mykje snø på breeane, så bra forhold der! Men denne pinsehelga er det også meldt strålande ver og høge temperaturer. Det er då meldt stor flaumvarsel, skredfare og det som høyrer til vidare! Geir Arne foreslår nattbestigning tidlegast mulig av denne varmebølga som er meldt for pinsehelga. Det er ein plan utan tvil å godkjenne :) Temperaturane skal berre auke utover helga! Eg har fri denne fredagen, så eg er tidleg på plass på Turtagrø. Tindevegen er nett åpna. Når eg kjem på plass i 16.00 tida er eg nesten åleine i området. Så eg finn det beste utgangspunktet og klargjer teltet for kvile til tur ved midnatt til dei to andre Helge & Geir Arne som kjem ifrå Oslo. Noko søvn desse tre timane før midnatt er ikkje snakk om for nokon av oss! Det blir kvile med hovudpine og lytte til alle som er på veg inn i fjellet og klare for pinsehelg! Turklare var vi i alle fall til kl 00.30 ifrå Turtagrø med sommernattlys, måneskin og ei hærleg stille!

Reiste ifrå Jølster med eit tett tak :) Olav og Jan Ove i Jølsterbygg var nøgd med den heimesnikra kransen eg laga! Kranslag blir i eit seinere høve :)
Veldig klar for Hjertvasstinden i Hurrungane.
Ein fridag 29 mai og ikkje så aller verst å nyte stilla ved Turtagrø før alt kjem ramlande inn for å nyte tinde eldoradoet her på Sognefjellet :)
Turtagrø med god stemning Pinsehelga
Helge klarerer for natt tur i forkant av eit par timers kvile!
Mot Skagastølstinder..
Tidleg morgen ifrå Styggedalsbreen til Gjertvassbreen!
Geir Arne /Garm nyter dei første morgenstråler på Gjertvassbreen
Ved vakre Gjertvassbreen
Ved vakre Gjertvassbreen mot Gjertvasstinden 2351 moh
Bratt mot Gjertvasstinden 2351 moh
Mot vesttoppen av Store Styggedalstinden
 Tindenes seigmann :)
Kremtoppar i Hurrungane fjellmassivet
Trivelig å treffe på fleire tinderanglere :)
Vakre Gjertvasstinden
Ifrå Gjertvassbreen mot Gjertvasstinden & Store Styggedalstinden
 Ifrå Kolnosi 1696  mot Gjertvasstind 2351 og Store Styggedalstinder
Ifrå Kolnosi 1696 mot Gjertvasstind 2351 og Store Styggedalstinder
 Ifrå Kolnosi 1696
Vakkert månskin og ei stille over Dyrhaugsryggen
Over Gjertvassbreen
Tindelykke!
Ein fin følgesvenn :)

Drømmetur...

Written by Gråbein 08.06.2020 11:20

...som gjerne kan gjentas mange ganger, og da med lavere skuldre, når man nå bedre vet hva man går til. Tusen takk for fantastisk trivelig tur, med det beste turfølge. :0)

Sv: Drømmetur...

Written by Eikås 06.02.2024 17:08

Ja :) Denne kan også gjentas mange ganger! Kiker gjennom gromturane! Det kribler stadig etter nye eventyr! :)