Vorder Grauspitz og Hinter Grauspitz (16.07.2019)

Written by MooCow (Jan Bremer Remø)

Ascents Grauspitz (2,599m) 16.07.2019
Hinter Grauspitz (2,574m) 16.07.2019

Tok Alplibahn frå Malans og deretter stort sett grusveg heilt til Iljes. (Ringte og bestilte plass på Alplibahn dagen før http://www.aelplibahn.ch/ ).

Fulgte skilt til Falknis/Iljes frå toppen av Alplibahn heilt til ein kom til Iljes (stølen rett etter tunnelane)
Ved Iljes tek ein av til venstre opp den første store dalen, og går opp på ryggen til høgre for denne og følgjer denne
Ruta eg gjekk mot Vorder var ned på snøen og opp den største grønne renna på ryggen mellom Vorder og Hinter. Ruta mot Hinter eg gjekk var frå fotostandpunktet og berre vidare bortover ryggen eg var på.
Utsikt frå Vorder Grauspitz mot Liechstenstein
Hinter Grauspitz
Mykje kyr og nokon oksar og, men virka til å vera bedagelige :)
Gløymte å skru av Gps'n på nedturen, så fekk med Alplibahn-turen til Malans og. Ellers så er sløyfa ved Iljesfarmen (trekanten opp om Augstenberg) berre eit resultat av at Gps'n vart forvirra etter at eg hadde gått igjennom tunnelane