Vålåsjøberget (13.04.2018)

Ascents Fjellmillopiggen (1,140m) 13.04.2018 19:47
Vålåsjøberget (1,141m) 13.04.2018 20:21
På Fjellmillopiggen

Kristine og eg drog frå Hamar i 4-tida fredag efta til Rondane Høyfjellshotell på Mysuseter. Etter eit raskt ombyte på hotellet gjekk vi i vegen på tur. Målet for turen var Fjellmillopiggen og Vålåsjøberget. Vi følgde bra skiløype til om lag 950 moh, der tok vi av løypa. Det var eigentleg skiløype der og, men den var ikkje køyrd på lengje, men var andre som hadde gått der og ein scooter hadde køyrd der. Like nedunder Fjellmillopiggen tok vi av den løypa og brøyta opp på Piggen. Derifrå strevde vi litt med å finne ein god nedkøyring i det flate ljoset. Nede mellom toppane kom vi inn at i skiløypa, som vi fort gjekk av at for å gå på Vålåsjøberget. Same veg opp og ned der, før vi følgde skiløypa attende til Mysuseter. Ein flott tur i eit fantastisk flott kveldsljos.

Attende mot Fjellmillopiggen
På Vålåsjøberget
Solnedgang nedunder Vålåsjøberget. Blåhøe med mast på toppen.