Fjerdingen x 15 (25.05.2017)

Written by Taxitheo (Rune Theodorsen) GSM

Visits of other PBEs Fjerdingen P-lomme (70m) 25.05.2017 00:02
Fjerdingen postkassen (350m) 25.05.2017 00:38
Start date 25.05.2017 00:01
End date 26.05.2017 00:48
Antall skritt den dagen :-)

Avtalte med Jens Gunnar om å prøve å gå 12 turer på et døgn på kristi himmelfarts dag. Innviterte 2 andre med også, han ene var klar veldig lenge men trakk seg 2-3 uker før..

Starta å gå 0001 på nattaen og brukte hodelykt på de 3 første turene.. Jens Gummar sleit med betente tånegler så han ga seg etter tur nr 3.. Tur nr 4 og 5 blei ganske tunge å gå helt aleine, men hadd fått høre at dama mi og dama til Jens skulle komme med frokost klokka 0700 og gå en tur med meg.. Hadde da planet om å hjem å sove litt etter tur nr 6.. Når frokosten blei servert så sa de at "vi skal bli med deg på 2 turer vi".. Så da var det bare å gå.. Var veldig sliten på første turen sammen med de, men det løsnet etter den og tur 7 gikk ganske lett... Litt mere mat etter tur 7, da kom Helge som jeg holdt igjen litt så jeg hadde en å gå med+ at dekkgutta(Svein og Bent) kom også og tok følge til toppen.. Nesten nede igjen så traff vi på Egil som snudde og blei med ned igjen får å ta følge til toppen, Helge blei med en tur til... Tur nr 10 gikk aleine, men traff på mange kjente på vei opp og ned igjen.. Anette(dama til Jens Gunnar) sa jeg skulle si ifra når jeg starta tur 10, for de skulle komme opp med pizza og bli med på de 2 siste turene.. 1615 blei det pizza, og den smalte veldig godt.. helge var tilbake, Anette, Charlotte(husker ikke helt om det var med fler) blei med på tur 11... på vei ned traff vi Affer´n som ville være med på siste turen, så vi ba han springe til toppen og forte seg ned igjen.. Blei ikke lange ventetiden i bånn på han.. Så da blei Jens Gunnar, Charlotte, Terje, Affer´n, Helge og en til med på tur nr 12.. Affer´n masa fælt på at jeg måtte gå flere turer, men sa at jeg skulle se an formen når jeg kom ned.. Blei møtt med flagg, champis og jubel når jeg kom ned igjen.. Blei enig med Affer´n at vi kjørte på videre så lenge beina holdt.. Gikk 2 turer til med han, og kjæresten min Cathrine kom 2245 etter jobben og blei med på siste turen.. Den gikk ganske greit til toppen, men var veldig vond ned igjen... Var oppe på toppen for 15. og siste gang 2340 :-)

Imponerende!

Written by Olepetter 28.05.2017 19:17

Og du kjenner jo hver cm av ruta fra før, så du gikk vel ikke et unødvendig skritt...Og jeg som følte det litt sprøtt med fire turer til Kjeldeknatten på samme dag...

Sv: Imponerende!

Written by Taxitheo 28.05.2017 20:44

La inn bilde med antall skritt også jeg... �

Hehe. Når Snilen

Written by mortenh 27.05.2017 19:06

Når Snilen føler seg normal ... da beveger du deg langt uti randsonen Rune :-)

Gratulerer i alle fall så mye. En prestasjon i viljestyrke og utholdenhet det der.

Nå føler jeg meg helt normal

Written by Snilen 27.05.2017 18:49

Jeg har selv drevet med endel småsprø turer, men når jeg leser om turene dine på Fjerdingen føler jeg meg helt normal. Stilig sagblad !

Råeste kjærsten

Written by Englepus 26.05.2017 16:16

Stolt av deg og åååå glad for at du holdt ut så jeg fikk siste turen med deg og Affer'n! Respekt!