Nesset: Skopen, Vasstinden og Dølmørhaugen (22.06.2016)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Langadalen (250m)
Endpoint Langadalen (250m)
Ascents Dølmørhaugen (1,111m) 22.06.2016
Nebbesilda (893m) 22.06.2016
Skopen (835m) 22.06.2016
Vasstinden (820m) 22.06.2016

Dagens 1. tur. Kjøyrde bomveg inn Langadalen, kr 50. Parkerte på venstre sida av vegen der det er merka til Liasetra og Anderskardet. Veldig fin og god sti opp til setra. Der gjekk eg meg på eit par ved ei lita hytte som hadde målingsarbeid føre seg. Gubben i forholdet spurde om eg var frå Sunnfjord. Slett ikkje værst tippa det, det viste seg at han var frå Gaular. Fekk eit par tips om rute til Skopen. Gjekk rett oppover og litt vestover for å unngå skogen. Frå Skopen vidare nordover til Vasstinden. Satte igjen sekken i skardet. Frå skardet bratt rett ned mot Sandnesvatnet og så vest over Nebbesilda til Dølmørhaugen. Sprang på snøen ned Langbotn og tilbake til setra. Her møtte eg far til dama som holdt på å måle. Han fortalde meg mykje, blant anna om brua over elva lenger oppe i dalen ved Ølmerket. Då var neste tur i boks. Kveldstur til Ljøsåtind og Blåfjellet.

Frå Skopen mot Dølmørhaugen, Nebbesilda til høgre og Snarketinden til venstre.
Toppvarden på Dølmørhaugen.
Frå Dølmørhaugen nordvestover mot Skåla.