Linesøya 2 topper (27.06.2015)  4

Tindan (135m) 27.06.2015

Deltakere

Mange trivelige folk
Meg og kona selvfølgelig.

Kart [Klikk for større kart]

Stemmafjellet er på den grønne prikken du ser øverst til venstre.

Topp 1 Stemmafjellet

Vi var på flotte Linesøya i forbindelse med et bryllup og nesten hele bryllupsfølget tok turen opp til Stemmafjellet.
Alle bryllupsgjestene fikk utlevert drikke etter ønske (Øl, mineralvann eller vann) og kylling wraps. Så la vi i vei..

Vi drikker ikke på tur gjør vi vel?
Neida, DET gjør vi ikke!! Husk det alle under 18 som ser dette!!
Men en øl til maten eller en toppdram hører med selvfølgelig! . . . det får da være måte på. . ..

Når vi kom til foten av fjellet, tok noen en velfortjent hvil til vi andre kom tilbake fra toppen.

Et stykke oppe snudde vi oss og så hvor vi gikk ifra, Trollskardet, ved foten av Linesfjellet som er det største fjellet på Linesøya.

Nesten oppe får vi øye på brua over til Stokkøya (midt i bildet) [Klikk]for større bildet.

Brudeparet ønsket velkommen til Stemmafjellet med en fotoseanse.

På tur ned... Linesfjellet rett frem.

Kart [Klikk for større kart]

Tindan er på den grønne prikken du ser øverst til høyre.