Overøystolen og Auskjeret (30.08.2014)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Ascents Auskjeret (1,340m) 30.08.2014
Kollen (1,238m) 30.08.2014
Ørastolen (1,392m) 30.08.2014

Frå Fv 650 mellom Liabygda og Stordal svingte eg av til Overøye. Ca 1 km nord for skitrekket er det ei ferist der elva Fremstegrova renner under vegen. Snaut 50 m nord for ferista er det ein merka, men stedvis utydelig sti opp til Fremste Overøybotnen. Her var det mykkje båbær som eg fråtsa i meg ein del av. Videre gjekk eg over ura nordover og så vestover opp til toppen. Liten varde her men flott utsikt likevel.
Fulgte så ryggen sørover over Kollen og opp den særs bratte nordsida til Auskjeret. Var innstilt på å måtte gå rundt i vestsida for å koma meg opp, men det gjekk greit å klyve opp på mosegrodd stein. Fleire småvarder på topplatået og ved den sørvestlige varden var det boks men utan bok. Gjekk ned over Sandfjellet og austover ned mot skitrekket som eg fulgte ned til Overøye og fulgte så vegen nordover til utgangspunktet ved Fremstegrova.