Askvoll: Blåfjellet, Hjartåsen og Smørkletten (03.05.2020)

Start point Øvre Askvoll (30m)
Endpoint Øvre Askvoll (30m)
Ascents Blåfjellet i Askvoll (533m) 03.05.2020
Hjartåsen (516m) 03.05.2020
Smørkletten (524m) 03.05.2020

Vinjar og eg rusla roleg innover den flotte Askdalen der vi møtte mamma som kom frå si runde. Så gjekk eg andre vegen og avslutta med Blåfjellet. Det er gode merkingar og lett å finne fram opp til Smørkletten. Frå Steinheia/Smørkletten må ein halde langt vestover nesten forbi Askvatnet der ein sti svingar ned eit bratt parti. Frå Hjartåsen til Blåfjellet (eller omvendt) er trikset å gå vestover til skaret nord for Eggene/i enden av Bjørndalen. Bjørndalstrupen står det på kartet om ein zoomar inn litt. Det var vanskeleg å finne gode stiar frå Smørkletten til Blåfjellet, så her bør ein bruke kartet. Om ein har lyst kan ein gå til Fristadfjellet først og så heile runden til Blåfjellet. Dette er ein populær 7-fjellstur i Askvoll.

Lise sin tur og sporet finn ein her: https://peakbook.org/ligroenb/tour/354080/Askvoll:+Bl%C3%A5fjellet%2C+Hjart%C3%A5sen+og+Sm%C3%B8rkletten.html
Mellom Blåfjellet og Hjartåsen tok eg ei anna rute som eg vil anbefale. Sjå teksten over.