Daurmål og Blåfjellet (23.07.2014)

Geschrieben von Eikås (Janne Eikås) GSM

Årdalssæthaugen (785m) 23.07.2014
Årdalssæthaugen nord for (846m) 23.07.2014
Fint å sjå :)
Varden på Daurmål er utruleg flott :) Skal tru kven som laga den..!

Meldt litt regn til helga, så tenkte eg ville ta ein nærtur og då få med ryggen mellom Blåfjellet 1318 moh og Daurmål 1445 moh. Ser opp på den kvar gong eg fartar gjennom den ville og grøderike Våtedalen. Så no berre bestemte eg meg for å ta turen :) Tok av på Reed og køyrde mot Årdal. Her går det bomveg Årdalstøylsvegen kr 50 pluss fire grindar å opne til endest opp til støylane ;) Starta frå Årdalstøylen og gjekk til Rådastøylen og Seimsstøylen, kun eit kjæreste par på Råd støylane å treffe ... mykje molter å sjå undervegs på turen, men gav meg ikkje tid å plukke idag. Gjekk rett opp frå støylane mot Blåfjellet, såg bratt ut men greit, ganske tørt no! Så ei fin rute å gå, ellers blir det noko lengre om ein følger sti som er merka på kart rundt og rygg opp. Eit lamb og ein sau var alt av selskap på Blåfjellet, dei var tett på å krype opp i sekken min... så tydeleg at dei er vant med at nokon kjem med godsaker til dei :) Fin rygg å gå mot Daurmål 1445 moh via Lågeskaret 914 moh. Fekk med siste sol før retur til Årdals støylen og parkering, og ikkje minst alle grindane på veg heim :) Super turdag og åleiene på toppane!

Frå Blåfjellet mot Kandal
Frå Blåfjell
Frå Blåfjell og Snønipa ibakgrunn
Frå Blåfjell Desse trudde nok eg hadde med noke godt til dei :)
Frå Blåfjell mot Daurmål og litt av Våtedalen og mot Jølster
Frå Blåfjell og ryggjen mot Daurmål og litt av Våtedalen

Benutzerkommentare

Kein Titel

Geschrieben von ligroenb 28.07.2014 21:28

Vi gikk der sammen, ove og jeg, men gikk på ski :-)

Kein Titel

Geschrieben von ligroenb 25.07.2014 17:05

Nais :-)

Sv:

Geschrieben von Eikås 27.07.2014 22:07

Kjempefin rundtur Lise :) Men det var ekstremt stilleståande varme å gå den dagen...hadde tenkt å ringe for å høyre kva rute Ove hadde gått der!! Sidan han hadde vore innom alle høgdedrag som fantast i det området :) :)

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.