Sæterberget i Odalen (14.10.2023)

Geschrieben von Line GSM

Tourcharakter Fußtour
Tourlänge 0h 57min
Entfernung 4,4km
Höhenmeter 173m
Besteigungen Sæterberget (538m) 14.10.2023 09:20

Kjørte Sandbekkveien innover til den var stengt med bom ved Bjelkersætra. Veien er nok adskillig oppgradert i forbindelse med vindparken. Det var biler overalt innover, og det satt jegere på post både her og der. Jeg fulgte vei videre til fots gjennom vindmølleparken fra bommen nesten til topps, det gjenstod bare noen titalls meter i skogen. Hadde det ikke vært for den kraftige vinden og alle lydene fra vindmøllene, kunne man lett trodd at man var langt inni skauen på toppunktet. Ingen utsikt derfra iallfall. Jeg blir aldri helt komfortabel med alle lydene fra vindmøller, men i dag overdøvet de i det minste den konstante øresusen som har etablert seg etter siste runde med Covid-19 sykdom.

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.