Kampen i Lunner (03.09.2020)

Geschrieben von ØyvindBergkvam GSM

Karte
Besteigungen Kampen (584m) 03.09.2020
En nydelig høstdag og mulighet til å gå på tur, bedre kan det ikke bli! :-) Jeg pakket sekken og kjørte mot Roa for å utforske toppene nord for Grua. Fra Roa fulgte jeg en svingete vei forbi Nordre Oppdalen og frem til jeg fant en parkeringslomme rett nord for Kampen som var dagens første mål. Sykkelen lot jeg bli på bilen, her var det ikke nødvendig med slike ting. Det var overraskende greit å gå innover og etter hvert opp til toppen av Kampen. Jeg gikk på høyre side av myra og holdt en stø kurs rett til toppen. Det var flere dyretråkk som kunne følges, og dessuten var det fritt for tettkratt og buskas :-) Kollen var åpen og fin med noe utsikt østover. Tok et par skiver her oppe og gikk så omtrent samme vei tilbake. Fin start på dagen!
Spredt utsikt østover neste oppe på toppen av Kampen
Fint rastested på toppen, åpent og fint!
Godt å være på tur når høstværet er på sitt beste!

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.