Losåsen (01.06.2020)

Entfernung 2,1km
Höhenmeter 73m
Besteigungen Losåsen (452m) 01.06.2020 09:58

Dagens første topp ble Loåsen. Jeg la opp dagens kjøretur slik at jeg fikk en rundtur over åsen med stopp ved 4 forskjellige topper. Til Loåsen kunne jeg kjøre et stykke inn på gammel vei, men ga meg der den gikk over til å bli sti. Kunne følge en lite brukt sti inn til et gammelt hogstfelt. Etter hogstfeltet fant jeg en annen sti som jeg fulgte litt i feil retning før jeg skar inn i terrenget mot toppen. Etterhvert fant jeg en svært utydelig sti som ledet til toppen. Jeg kunne følge denne stien på returen

Her var det slutt på veien og motorsykkelen ble parkert i den svale skogen. Varmen hadde ikke helt satt inn enda.
Akkurat hvor høyeste punkt er her oppe, er ikke lett å si
På returen fulgte jeg en gammel sti som noen nettopp hadde kvistet litt her og der.
I den gamle skogen ned mot start, var skogbunnen helt grønn av mose.

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.