Fem fjell i Bruheims rike & Botnane i Bremanger (28.04.2019)

Geschrieben von Eikås (Janne Eikås) GSM

Gulestønipa (550m) 28.04.2019
Rognen (689m) 28.04.2019
Skudalsnipa (670m) 28.04.2019
Flott å lese om Jan-Magnus Bruheim ved turutgangspunktet! Ein eg har stor sans for :)
Nokre av dei fine dikta som er å finne i diktarstien!
Ifrå Øvrebotnen og mot Storehornet og Grønegga
Mykje fint undervegs...
Eit platå med hærleg fin steirøys å suse over!
Eit platå med hærleg fin steirøys å suse over! Og der i sidesynet låg det mest perfekte steinhjertet eg har sett! Eg tok det med og det skal tilbake...
Mot Rognen 689
Ifrå Rognen 689 tilbake mot Skudalsnipa 670
Ifrå Rognen 689 moh
Ifrå Rognen 689 moh og ned mot Gulestønipa og Kalvåg
Hytte ved Gulestønipa
Trur harepus var først her også :)
Ifrå Fossedalsegga 616 med Grønegga. Her er det storstilte vindmølleplaner i området. Glad for å oppleve dette øyeblikket uten vindmøller i horisonten!  Etterkommerane som vil oppsøke fjella her vil kanskje bruke vegen som lettaste veg til toppen! Då vil eg seie synd for dåke...Ruta mi gjennom Jan-Magnus rike er eit eventyr i unik, "stille" natur.
Ifrå Fossedalsegga 616 med Grønegga. Her er det storstilte vindmølleplaner i området. Glad for å oppleve dette øyeblikket uten vindmøller i horisonten! Etterkommerane som vil oppsøke fjella her vil kanskje bruke vegen som lettaste veg til toppen! Då vil eg seie synd for dåke...Ruta mi gjennom Jan-Magnus rike er eit eventyr i unik, "stille" natur.
Villmarksområde som er unikt! Spesielt no på våren med dei irrgrøne fargane og fuglekvitter som i tropeskoger. Haustfargane her vil eg tru er ein like stor opplevelse :)
Ved Norddalsvatnet 84 moh
Våre forfedrer mura på 378 moh i bratte og ulendt terreng! Dette forteller historie med respekt for og imot tida vår idag!

Må legge ved den nye og finaste låta til favoritten min Bruce Springsteen " Hello Sunshine"

Benutzerkommentare

Er det

Geschrieben von mortenh 29.04.2019 23:25

Er det vindmølleveier vi ser på det ene bildet?

Jeg hater vindmølleveier, vindmøller i uberørt natur, vindmøllepolitikere og all annen vindmøllefaenskap. En ting var å bygge ut vannkraft etter krigen, men å holde på med dette her i 2019? Deprimerende.

Sv: Er det

Geschrieben von Eikås 30.04.2019 00:18

Ja...det er nok det Morten. Hadde tenkt å legge ved link til planane! Men eg droppa det! Det er og var eit trist syn å skue. Eg prøver å ikkje være bakstreversk, men eg makta ikkje dette! Det handler om Guleslettene vindmøllepark, Bremanger og Flora kommuner, Sogn og Fjordane. Eg kan forstå at vi burde kunne nytte vinder, fossefalla og bølger i landet vårt. Det på ein god teknologisk måte etterkvart! Og teknologien burde vi snart ha klart føre oss. Men all tekonlogisk og sunn fornuft, ender og handler til sjuande og sist, kun om penger og profitt og vi eig sannsynligvis ikkje våre eigne verdier til eige bruk eingong! Dette er rovdrifta av naturen vår idag! Historia kjenner vi godt til på mange plan også på verdensbasis...http://webfileservice.nve.no/API/PublishedFiles/Download/200803198/116801

Sv: Sv: Er det

Geschrieben von Sunset 01.05.2019 18:42

Vindmøller

Geschrieben von otto 30.04.2019 06:53

Varmekabler i huset vil vi ha, lys i stua sig på badet, elektriske biler osv. Ingen vil ha vannkraft, ingen vil ha vindmøller, ikke skal det borres etter olje og gass og hvert fall ikke atomkraftverk.. Merkelig innstilling til folk flest....

Geschrieben von Eikås 30.04.2019 07:56

Vindmøller og fugler.

Geschrieben von otto 01.05.2019 07:46
            • +

Sv: Vindmøller og fugler.

Geschrieben von otto 01.05.2019 07:48

Geschrieben von Snilen 01.05.2019 19:37

Hærlegheit for ein natur

Geschrieben von Esone 28.04.2019 22:58

Eg blir heilt mållaus av denne naturen. Bilda dine skildra ein natur som eg ikkje har sett så mykje av. Har vore nokre turar utmed kysten, men dette må ha vore ein vanvittig opplevelse :) :)

Sv: Hærlegheit for ein natur

Geschrieben von Eikås 29.04.2019 22:42

Ja...dette er natur til å bli mållaus av :) Eg veit at området rundt dette er i særklasse når det gjelder overraskelser og tidkrevjande terreng! Var forberedt på litt labyrint og hylleomgåelser. Derfor vart det ein overraskelse med så mykje steinur der oppe på platået også :) Botnane med den unike furuskogen og fjellrekkja Gjotene, var som å komme til ein annan verden. Eg hadde ikkje drøymt om det så langt ute :) Her er det lagt ned eit solid fint arbeid med å merke sti vidare opp til Fossedalsegga og vatnet 378 moh. Dette er definitivt ein stad å vende tilbake til og telte. Det inne ved vatna gjerne, når haustfargane er på plass :)

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.