To toppar i Durmitor (02.08.2018)

Geschrieben von Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Stozina parkeringslomme (1.725m) 02.08.2018 13:48
Stozina frå parkeringa på Sedlo
Zupci frå parkeringa på Sedlo

I Zabljak åt vi ein grei frukost på hotellet, før vi satt oss i bilen for å køyre til Sedlo i Durmitor. Vêret på morgonen, og vêrmeldinga utover dagen førte til at vi slo frå oss Bobotov Kuk. Vi satt oss i staden som mål å komme på Zupci og Sedlena Greda. Vegen opp til parkeringa på Sedlo var morosam å køyre.

På Zupci
Sedlena Greda frå Zupci
Vestover frå Zupci
Mot Bobotov Kuk
Vestover frå nedstigninga frå Zupci

Frå parkeringa følgde vi godt råk i retning Sedlena Greda. Nedunder Zupci tok vi av frå råket for å gå på toppen. Zupci har ein liten egg med 4-6 småtoppar før sjølve toppen. Kartet vi følgde (peakbook-app) viste litt feil, den raude teiknestiften er på kartet i skråninga eit stykkje nord for toppen, men toppunktet er på teiknestiften. Vi gjekk oppom nokre av dei andre småtoppane på tur ned at. Nede at på råket gjekk vi i vegen vidare mot Sedlena Greda, men eit kraftig toreskrall og regnvêr som kom sigande frå nordvest fekk oss til å snu.

På Stozina, med Sedlena Greda, Zupci og Uvita Greda bak
Zupci og Uvita Greda frå Stozina
Frå Stozina mot Ravnisava
Stozina fra salen mot nord
Sedlena Greda og Zupci frå parkeringa ved Stozina
Opp at til Stozina
Vi tok ein kort stopp på bilvegen attende, for å fotografere Stozina frå aust

Nede at i bilen vart vi einige om å prøve oss på Stozina, som vi hadde sett på når vi køyrde oppover. Vi fann ein liten plass å parkere i vegkanten og gjekk til topps. Det var ein kort og fin tur. Temmeleg bratt opp frå salen mot nord, og eit lite klyveparti på eit par meter like før toppen. Etter turen gjekk vi litt rundt i Zabljak, som var ein verkeleg flott fjellby, med flott arkitektur og trehus.

På eit minnesmerke for andre verdskrig i Zabljak
Mot Durmitor
Turen på Stozina. Vi brukte 55 min opp og ned. Total distanse på 0,9 kilometer, og det var omlag 180 høgdemeter opp.

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.