Blåsvednyken (02.02.2016)

Höhenmeter 700m
Karte
Besteigungen Blåsvednyken (909m) 02.02.2016

Slitetur i lag med Jossien. Kjørte helt opp til Tjernobyl..! Liker ikke å korte ned turene, men i dag var det faktisk helt ok :-)

Snødd mye på den brøyta vegen siden i går, etter dette var det bare å sko seg med truger og brøyte seg vei oppover i meget tung, kram og dyp snø. Fra Fossesætra var det såpass tungt at jeg tvilte på at formen min var god nok idag til å brøyte helt opp til toppen, men heldigvis lettet det litt på vei oppover stigningen fra sætra og jaggu klarte vi å ta oss helt opp til toppen av Blåsvednyken :-) det kostet endel krefter idag, men belønning med litt blå himmel og sol underveis gjorde det vel verdt slitet :-) Det høljregnet da jeg reiste hjemmefra og jeg hadde derfor rikelig med ekstra skift i sekken, derfor var opphold og sol en herrrlig overaskelse !!

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.