Møte med Alpene for alvor (24.07.2015)  6

Besteigungen Breithorn (4.164m) 24.07.2015
Breithorn Zentralgipfel (4.159m) 24.07.2015
Klein Matterhorn (3.883m) 24.07.2015

En helt rå tur for en som aldri hadde vært i slike fjell før. Jeg hadde vel aldri trodd jeg skulle komme til Alpene heller. Det ble en tøff start opp fra Servinio da vi ikke rakk gondolen opp på kvelden. Målet var Theodulhytta. Da var det bare å ta sekken med alt av utstyr og gå opp 1300 høydemetre...for overnatting på hytta.

Dagen etter gikk turen opp til Klein Matterhorn og Breithorn. Eventyrlig vær og jeg kjente ikke til noen problemer med høyden. Det er et godt tegn for seinere turer.
Med på turen:Øyvind Br, Morten, Arne og Geir Arne. Mer utfyllende rapport kommer fra Geir Arne seinere.

Benutzerkommentare

Pssst...

Geschrieben von Garm 31.07.2015 19:28

Eg har berre nokre skriblerier på bomturdagen vår, ikkje noko anna.

Men reknar vel med at Øyvind har eit ord eller to på lager også... :)

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.