Kvænan (24.08.2023)

Benutzerkommentare

Grattis!

Geschrieben von Sea2Summit 16.09.2023 23:22

Men dere skulle blitt med meg i aug’22, for da var været bedre med full sikt til alle kvinnfolka … �

Sv: Grattis!

Geschrieben von innerdal 17.09.2023 08:48

Takk takk. Ja, det var stort sett bare meg som var synlig i tåka den dagen� Vi spiste oss gode og mette på multer og blåbær på returen og det ble vel den største opplevelsen på den turen. Nå håper jeg også at lista holder seg stabil ang riktige høyder. Vi gleder oss allerede til neste sommer og nord Norge �

Gratulerer så mye med

Geschrieben von Stigun 25.08.2023 10:31

spektakulære Kvænan reprisetur og (forhåpentligvis) riktig topp denne gangen! Og ikke minst topplassering på K-topp listen hvor du og Otto rettmessig hører til! Takk for overraskende og desto mer hyggelig treff og trivelig prat i Tjeldsund sist fredag.

Sv: Gratulerer så mye med

Geschrieben von innerdal 25.08.2023 14:21

Hei hei og takk for trivelig treff med to spreke karer. Ja, nå er Kvænan godt plassert. Ei skikkelig steinur i tåke. Så går ferden langsomt mot sør igjen. God helg�

Gratulerer med Kvænan!!

Geschrieben von knutsverre 24.08.2023 20:22

Flott Inger Lise! Da er tingenes orden gjenopprettet, og du er tilbake på listetoppen for K-topper 2000! Veldig hyggelig å treffe dere ved Tjeldsundbrua!

Sv: Gratulerer med Kvænan!!

Geschrieben von innerdal 25.08.2023 07:16

Takk for det, nå kan Otto hvile sitt hode. Men hva gjør man ikke for sin bedre halvdel. Det var veldig hyggelig å treffe dere, litt av en tilfeldighet.

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.