Tjønnholsoksle og Tjønnholstinden. (01.09.2018)

Ascents Tjønnholsoksle (2,145m) 01.09.2018
Tjønnholstinden (2,330m) 01.09.2018
Her har vi nettopp statet å gå frå bilen. Ser både Tjønnholsoksle, Tjønnholstinden, Steinflytinden og Høgdebråtet i det fjerne....

To ordnt'lige 2000 meter toppar i dag. Tjønnholsoksle 2145 moh og Tjønnholstinden 2331 moh
Vi har gått 32 km og vore på tur i 13 timar og gått 1789 høgdemeter...... med andre ord, ein vaksen tur.

Køyrde frå Lærdal med bubilen i går. Parkerte på valdresflye, ved Heimdalsmunnen.
Det var utgangspunktet for turen vår i dag. Gjekk rett frå parkeringa, opp vest for Raudhamran.

På veg opp ved Raudhamran…..så gjekk vi litt ned att og......
.... videre innover Leirungdalen.
Her er vi kommet litt opp i skråninga.....ser videre innover Leirungdalen.

Gjekk inn Leirungdalen. Kryssa Leirungsåe ved Tyskerplassen. Måtte vade og vart våt på beina, men det gjekk bra. Gjekk oppover og kryssa Tjønnholsbekken heilt oppe på flata. Dreia mot venstre og følgde den vestlegaste av ryggane opp til Tjønnholsoksle.

Her peikar Einar på Tjønnholsoksle......
....og der borte er Tjønnholstinden....som ein ser skal ein eit stykke ned før det stiger opp at mot sjølve tinden.
Einar ved toppvarden på Tjønnholsoksle. Bratt ned mot.....
.....dette vatnet. Sjekk den flotte grønfargen da :O)
Ved toppvarden på Tjønnholsoksle. På med dunjakke under skalljakka....blåste kald.
Sjekk DEN utsikta da!!!!!
Ser ruta videre....skal no ein del ned....før vi skal vider opp over 300 høgdemeter att....var ein del nysnø innimellom steinane, som gjorde det tungt å gå.

Måtte ned att ein del høgdemeter...

Har kommet eit stykke oppover i høgda og ser tilbake mot Tjønnholsoksli, spissen heilt ytterst til venstre på bildet.
YESS!!!! Toppvarden på Tinden.
Sjølfistanga er god å ha!!

Kom oss opp på Tjønnholstinden, Norges 16.høgaste topp!!!!!

Kald vind og ei fantastisk utsikt!!!
Bratt ned bak oss.
Siden vi skulle gå heilt tilbake til bilen på Valdresflya valgte vi å ikkje gå videre til Steinflytinden....tok det tryggaste valget og returnerte samme veg, siden vi visste at vi hadde knapt med tid før det mørkna.
Godt å gå/skli litt på snøbru etter timar i ur....
Sliiiiiten....med "skranglete" kne, hofter og ankler er staver eit veeeeldig bra hjelpemiddel i nedoverbakke ;O)
....det mørkner.....

Kom oss neeesten ned att før mørke kom....Ein flott tur!!!!

....siste 15-20 min. måtte hodelyktene fram. Var glad då vi kunne ta av oss våte fjellsko ved bilen.