Archive - Date

Archive - Activity

Peakbook-Friends

So far I'm not a Peakbook-friend of anyone.

Collected lists

Hyggen Hollenderen Herstadheihytta

29.11.2020

Runde Bjørkedokk Svarttjern Aslakkene Solbergfjellet Knabben

27.11.2020

Ble ca. 11 km i dag. Gikk fra Bjørkedokk til Svarttjern. Så til Aslakkene, Knabben og Solbergfjellet tilbake. Flott utsikt fra Knabben og Solbergfjellet. Fulgte ikke topp7 tur stien over Solbergfjellet men en sti litt høyere i terrenget så slapp å gå helt utpå kanten som jeg med min høydeskrekk ikke ltør å gjøre. Skulle bare ha vist om denne stien da jeg gikk topp 7 turen tidligere i høst. Da gikk jeg fra Årbogen til Lampetjern og til Solbergvarden så til Knabben og tilbake til Solbergvarden igjen før jeg fulgte ruta til Skimten. Gikk litt feil og havnet ved Damtjern og i mørket ble det å traske ned langs veien ned til byen. Dagen etterpå tok jeg siste topp ved Spiralen (Varden). Så får man se om det blir noen ny 7topp tur neste år.

Sundbyåsen

25.11.2020

Flott tur til Frydenlund og Verven. Ble 19 poster i dag på tur appen. Tror det var ca. 11 grader.

Brennåsen

18.11.2020

Ble en tur i Kjekstad marka. Parkerte ved Dikemark. Ble ca. 2 mil og 6 timer. Masse gåing på kryss og tvers for å huke av poster før jeg ga meg på grunn av mørket. Ble 33 poster i dag.

Storsteinsfjell om Eriksrudtjern.

14.11.2020

Glasåsen Kraftkollen

12.11.2020

Fosskollen

11.11.2020

Krukekollen Harastokkåsen og Krokstadkollen.

31.10.2020

Starta fra Lauvtjernveien og gikk rundt Harastokkåsen. Var ikke opp til selve toppen. Gikk rundt Lauvtjern via Krukekollen. Så kjørte jeg til Årbogen og gikk opp til Krokstadkollen. Bratt oppover der men grei sti. Fortsatte opp til Ballatjern. Tok mange poster på Tur appen og 8. plass på Strava appen for å bestige Krokstadkollen. Men brukte litt tid på å registrere poster på vei opp såder bør det være rom for forbedring.