Archive - Date

Archive - Activity

Peakbook-Friends

So far I'm not a Peakbook-friend of anyone.

Collected lists

I haven't joined any lists yet.

Straumshornet

31.08.2014

Tungremstindane

28.08.2014

Rallarvegen

16.08.2014

Vi, 5 flotte turvenner, hadde base på Vatnahals Hotell noko som blei ein utfordring logistikkmessig med eigne syklar. Alt går! Vi tok toget opp til Finse og startet dagen litt i surt ver som endret seg til godt turver. Vi syklet og storkoste oss. Når vi nærmet oss Rallarmuseet, knaste det i metal! Katastrofen var et faktum, bakbremsa mi var knast og knust! Takk og Lov var eg ikkje i nedoverbakke..... Vi fekk tatt av bremseskive og kom oss til museet. Etter vaffel og kaffe steig humøret, og da bestemte eg meg for at dette skulle gå bra :) og det gjorde det, sjølv med berre frambremse.... Turen er å anbefale med leigesykkel :) Landskapet og naturen er som eit måleri. Vi har bestemt oss, allereie undervegs, at dette skal vere ein årleg tur !

Trolltunga

24.07.2014

Ein av dei varmaste plassane i landet, denne dagen, var området Odda. Ein startar med 45 minutt rett opp, så flater det ut mot seter. Videre blir det noko bratt før det flater ut igjen. Vekselvis kupert terreng videre inn over mot Tunga. Plutselig er ein der......for så å stå ein halv time i kø for å få tatt bilde ut på kanten..... Då var det godt med mat og Cola box :) Deretter er det å snu nasa tilbake og gå 11 km. Utfordringa er dei siste 45 minutta ned, ned og atter bratt nedover ! Då er det godt å vite at ein skal tilbake til Ullensvang Hotell og nyte luksus. Boblebad, Jacuzzi og nydelig mat! Kan ein ha det betre? :)

Galdhøpiggen

23.07.2014

Vi ankom Juvasshytta kvelden før. Nydelig middag og dessert vart fortært. Dagen etter åt vi ein god frukost, smørte matpakke og var klar for den store bestigninga. Når ein er gjest på Juvass får ein muligheit for å gå med det første taulaget. Slik at vi startet då ein time før dei andre. Inntil Styggebreen går det ca. 45 min. Der må ein vente til alle på laget har kome. Då får ein info og taulaga blir danna. Barna først. Over breen går det ca. 40 min. Ein gå og vente etappe, då tauet mellom kvar ikkje skal vere for stramt eller slakket. Slik er det :) Etter å ha komt på fjellgrunn er det opp til kvar enkelt kor lang tid ein vil bruke opp. Ein får beskjed om klokkeslett ein må vere nede med tauet igjen. Denne dagen var den varmeste dagen på over 10 år på Galdhøpiggen, >>>