Høgafjellet (14.08.2014)

Written by Erlnd (Erlend Danielsen)

Ascents Høgafjellet (868m) 14.08.2014

Kjørte til Fotlandsvåg og kjørte opp mot Vare. Parkerte på skiltet parkering. Bommet på stistart (som er rett ved parkeringen). Fann til slutt stien som var igjengrodd og mange stimerker var knekt. Fann så skiltet som viser to retninger til Høgafjellet. Gikk til høgre her, viste seg å være eit dårleg valg, då stian forsvann fort. Bestemte meg for å gå rett opp den skogskledde fjellsida for å krysse inn på den vanlige stien som er merket. Veldig tungt i varmen og unødvendig bratt. Fann til slutt stien som var tydelig og god til Bernessætra. Fylte vatn i bekken her, uten å bli sjuk av det. Ekstremt mykje sauebæsj på stien, aldri sett så mykje før. Frå sætra til toppen var det godt merket med både pinner og varder. Typisk vestlandsk fjellandskap. Stor toppvarde med postkasse til boka. Rå utsikt over heile Nordhordland samt meir. Var regnet litt, så nedfarten var glatt. Sklei fleire plasser og var veldig stiv i knær og ankler. Brukte sikkert 6-7 timer på turen.

Høgafjellet toppvarde 868
Regn og torden over osterøy