Motbakkeløp Eggjenibba 1338 m (27.07.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Egge (159m)
Endpoint Egge (159m)
Characteristic Jogging
Ascents Eggjenibba (1,338m) 27.07.2014

Mitt andre løp på Eggjenibba, ein markant og flott fjelltopp på Byrkjelo i Gloppen. Den ligg flott til som eit landemerke i forkant av Våtedalen frå Byrkjelo og er absolutt verdt eit besøk. Det har vore ekstremt trykkjande og varmt med mykje torever dei siste dagane. Så når dei melde overskya på løpsdag, så var det med glede. Men på Byrkjelo skein sola som aldri før frå tindrande blå himmel.. og ved start kl 12.00 var gradestokken kom til 30 grader pluss... ikkje akkurat draume forholda til 1200 stigningmeter på 4,6 km. men ei trøyst, likt for alle :) Så kunsten er vel berre å ha is i magen, starte roleg og køyre sitt eget opplegg! Det vart eit varmt og krevjande løp, stilleståande varme ganske så langt opp mot topp ryggen.. og i sånne stunder lurer ein verkeleg på ka ein driv med... :) Undervegs i løpet såg eg at eg faktisk kunne ha eit håp om å hente inn Merete H. men ho heldt unna. Det var litt irriterande med 1 min på 3 beste dame totalt, så eg fekk nøye meg med ein god nr 4. Belønning uansett for strev er då å nyte topp utsikta med niste som smakar himmelsk og preike resultat og alt som ikkje var og vart heilt opptimalt ilag med andre likesinna :) :)
Tid opp 65.37

May Britt Buer satte ny løyperekord for Damer på tid 55.53 og Øyvind Heiberg Sundby fekk beste tid 49.48
Jon Tvedt har endå rekorden på tid 47.26 (2008)

Anne Berit klar for tidenes varmaste løp..!!
Sportstape kan brukast til så mangt... men faktisk ikkje dumt :)
God stemning før start til tross for 30 grader pluss
Fin stemning på toppen av Eggjenibba 1339 moh
Resultatutdeling ved det flotte herskapshuset ved Egge
Resultatutdeling ved det flotte herskapshuset ved Egge og dei tre beste damene. May Britt Buer tid 55,53, Eli Anne Dvergsdal tid 59,35 og Merete Helgheim tid 64,33

Grattis...

Written by arntfla 29.07.2014 14:53

Uansett en sterk prestasjon. Du kommer til å gruse meg på Skåla. Og jeg sier ikke det for å psyke deg ...

Sv: Grattis...

Written by Eikås 30.07.2014 21:07

He-he men takk Arnt:) Trur nok at vi blir like i tid:) du hadde ei bra test tid for å være første gang:) Så det er vel berre å sela på :) Så tar du med Anne og blir med på Skåla festen om kvelden:) den må vi få med:) Har vore med på nokre løp der, menvar med ifjord på festen første gang og det var ein opplevelse;) Idrettsglede i alle aldrer og for å ikkje snakke om kokkane som sto lina med fantastisk koldtbord:)

Den sure...

Written by JPV100 29.07.2014 07:40

...fjerdeplassen. Men gratulerer med eit bra resultat :) Eg har hatt litt lyst å prøve dette løpet sjølv, so kanskje neste år..!

Sv: Den sure...

Written by Eikås 30.07.2014 20:58

Ja!! det er irriterande ei stund...:) sånn er vel livet i konkurranse :) litt meir fjellturar då :) :) Eggenipa er eit fint fjell, og det er faktisk litt kjekt med høg puls der:) det er så store variasjonar, og kjekt med litt småklyving i ura opp mot toppen! Trenar du litt motbakke og med løpstanker? :)

Sv: Sv: Den sure...

Written by JPV100 30.07.2014 21:12

Sv: Sv: Sv: Den sure...

Written by Eikås 30.07.2014 21:48
          • +

Sv: Sv: Sv: Sv: Den sure...

Written by JPV100 30.07.2014 22:16
            • +

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Den sure..