Drømmedag!! (11.07.2014)

Written by Glenn (Glenn Olsnes)

Start point Turtagrø
Sør for Sentraltinden (2,130m) 11.07.2014
Store Skagastølstinden (2,405m) 11.07.2014
Vetle Skagastølstinden (2,340m) 11.07.2014
Visits of other PBEs Berges Chausse - Slingsbybreen - Maradalsryggen (1,760m) 11.07.2014
Skagastølsbu (1,758m) 11.07.2014

Eg og Sven Åge SÅH (Sven-Åge Hauge) hadde prata om denne turen ei stund. Med det fantastiske høgtrykke som kom var det berre å komme seg på tur. Reiste til turtagrø torsdag kveld.
Etter 3-4 timer søvn var det frokost kl 03.00. Gjekk ifra turtagrø 03.30.
Etter 2,5 time var me framme med Skagastølsbu. Fortsatte videre mot Berges Chausse, ingen problem der i dette været.

Sven Åge nyter utsikten mot Store Midtmaradalstind

På med stegjern,isøks og tau over Slingsbybreen. Gjekk fint over breen.
Svett og mør i beina var me endelig oppe på Maradalsryggen og blei enda varmere av sola.
Gjekk bort på Jernskarstinden før vi fortsatte mot Maradalstindene.

Trygt over Slingsby Breen
Kjerringi og Mannen
Maradalsryggen,Sentraltind og Storen

Eg har ikkje gått så mangen rygger og egger som dette før, så eg rekna med noen utfordringer underveis. Men med litt guiding og hjelp av Sven Åge gjekk dette veldig fint. Luftig flere plasser men ikkje veldig krevende. Er nok mye verre på vått føre.

Me rota litt med ruta opp til Sentraltind,men fant den tilslutt. Fantastik å stå på Sentraltind, egger,rygger og topper over alt. Storen har lenge vert på ønskelista mi og det var deilig å sjå att målet nærmet seg. Hadde ein lengre pause på Vetle Skagastølstind mens vi såg mange fornøyde på toppen av Storen.

Sentraltind,

Maradalstindane,Styggedalstindane
Sentraltind, Maradalstindane,Styggedalstindane

Rappel ned til Mohns skar. Nå var eg spent på ruta opp til dagens høydepunkt. Me tok på tau med ein gang og Sven Åge starta klyvinga, ett parti som var utfordrene. Men ellers veldig greit. Me hadde 2 taulengder. Av med tau ett stykke under fortoppen. Videre lett klyving med gode tak.

Endelig framme på toppen og gliset gjekk rundt :-) Me hadde toppen heilt for oss sjølv, og hadde ein lengre pause med foto og mat. Ganske fantastik å gå i tshorte på 2405moh.

Toppvarden med utsikt mot Store Ringstind og Austebotntind|middle

Gjorde oss klar for rappelen ned. Luftig,men skikkelig gøy.
Ned mot Skagastølsbu kjente eg att beina var passelig fornøyd, tungt og egentlig ganske krevende med løse steiner overalt. Fint driv over skagastølsbreen til tindeklubbhytta. Derfra til turtagrø blei ett smertehelvette med såre bein.For mjuke sko? For hard såle?
Etter nøyaktig 20timer på tur var me endelig tilbake til Turtagrø.

Ein fanstisk lærerik dag med mangen inntrykk og opplevelser. Er ydmyk over å få gå denne turen i så fantastik vær.

TAKK FOR TUREN :-)

Gratulerer Glenn!

Written by knutsverre 27.07.2014 15:03

Skikkelig, flott langtur dette med klatring og rappellering i de flotte og ville Hurrungane. Dere var kjempeheldige som fikk så flott vær! Denne turen kan du og Sven-Åge virkelig være stolte av.