MaraSeksis (04.07.2014)

Written by linntherese GSM

Ascents Marabotthornet (1,378m) 04.07.2014
Seksishornet (1,276m) 04.07.2014
Mads, jeg, Vilde Marie og Christian på Marahornet.

Jeg var fortsatt superhosteforkjøla, men pappa sa at det ikke skulle være sånn lang tur og at vi ikke skulle gå fort og så skulle Vilde Marie være med, derfor hadde jeg lyst. Og så kunne jeg få to nye Valdrestopper og komme opp i 95. Da ville det "bare" være 15 igjen til mobiltelefonen.

Vi kjørte alle sammen Pysjåbilen vår, først til Beitostølen for å tanke godteri og så på en svingete fjellvei til noe som de kalte for Ole.
Det var en liten sti vi kunne gå på og på veien var det en stor morsom klatrestein.

Først gikk vi til noe som heter Marabotthornet. Så tok vi en pause på et sted som Christian ville, men det var litt kaldt og blåsete der. Men pølsene og colaen smakte veldig godt.

Etterpå gikk vi langt bort til noe som heter Seksishornet. Der var det veldig fint, og så så vi Bygdinbåten.

Tilbake klatret jeg og Vilde Marie en gang til på steinen.

Det var en veldig fin tur selv om det blei litt mye hostings.

Her ser vi på båten som kjører langt nede på vannet.