Tur til Nysetra (29.06.2014)

Written by sinyg (Sigrid Nygaard) GSM

Ascents Hærfjellet (1,024m) 29.06.2014
Mjogsjølihøgda (930m) 29.06.2014

Kjørte om Nygaard og fikk med Per Ole og Hans Thorvald til Nysetra, var en liten tur innom Fjellro, før vi kjørte nesten ned til Steinehytta der vi så på det arbeidet Berit har gjort. Flott! Drakk kaffe der så lenge at det ikke ble noen lang tur etterpå. Kjørte opp att til Nystuggusetra der Per Ole og Hans Thorvald ville av for å gå hjem til Nygaard. Per Ole oppdaget at han hadde glemt igjen drikkeflaska si på Steinehytta. Jeg snudde og kjørte ned på Ringastylen, derfra gikk jeg ned igjen til Steinehytta der Berit igjen var i fullt arbeid. Snakket litt med henne før jeg gikk over Mjogsjølihøgda og opp igjen til Ringastylen.

Berit i full sving med malerkosten
Tett skog på Mjogsjølihøgda

Kjørte til der råket går opp til Hærfjellet. Gikk opp på toppen.

Utsikt på Hærfjellet

Gikk ned igjen og kjørte om Nygaard og leverte drikkeflaska før jeg kjørte hjem til Lillehammer