Sognetreff på Solumfjellet (14.06.2014)

Written by LivogKristen (Liv Skåsheim) GSM

Ascents Solumfjellet (799m) 14.06.2014
Visits of other PBEs Solum (580m) 14.06.2014

Kristen og jeg var klar for et fjell! Solumfjellet/Vardefjell ligger i Løvenskjolds rike forbi Luksefjell. Dette fjellet er nå Ti-topp 2014 og da er bommen åpen og vi kan kjøre frem til en merket parkeringsplass. Der starter merket sti til Solumhytten og fin merket sti videre helt opp på den flotte toppen! Kjempeutsikt til fjellriket som f.eks. Skrim, Gaustatoppen, Lifjell og mange andre fjell og topper. Vi brukte dagen på toppen her i dag. Kosa oss i solen i flere timer. Vi var 7 personer på toppen her nesten samtidig og tenk at hele 4 av oss var fra Sogn. Utrolig at det går ann!!! Flott tur i flott vær. Hit skal vi garantert gå igjen!

Missing title

Written by siroho 14.06.2014 19:25

Det var nesten så ikke vi også var der idag. Jeg spurte Øyvind i dag om han ville, men han ville heller ned i byen og se på Garden, så da ble det Skrehelle og Piggen på meg istedet.

Sv:

Written by LivogKristen 14.06.2014 20:28

Det verste er at jeg gikk og tenkte på å ringe deg for å spørre om du skulle med, men tenkte at du sikkert jobbet med oppgaven din ennå. Men Sissel vi drar gjerne dit igjen!