Ti-topper (11.05.2014)

Ascents Kjerkeåsen (199m) 11.05.2014
Piggen (236m) 11.05.2014
Visits of other PBEs Kjerkeåsen gamme (193m) 11.05.2014

Etter en liten operasjon på fredag, måtte leg ligge på sofaen og se på finværet på lørdag. Det var tungt. Søndag hadde det nemlig meldt regn igjen. Søndagen kom, men det var bare små lette regnbyer og vi tenkte at vi skulle prøve å gå Piggen. Fikk heller snu om det ble for tøft for meg. Rusla avgåde innover fra parkeringen fra Voldsveien. Parkeringen var full og vi gikk i kø innover. Det gikk greit med meg og vi dro forbi. Skrev oss inn i boka og ble enig om å ta Kjerkeåsen også. På kjerkeåsen var det også mye folk. Flott at folk bruker disse flotte ti-topperne vi har her i Grenland, selv om disse to ikke har utsikt fra toppene. På vei tilbake fra Kjerkeåsen, tok vi en annen vei tilbake til Voldsveien. Denne runden skal vi gå flere ganger. Fin dag i skogen med fuglesang og gode vårlukter. Godt med en dusj og å legge seg på sofaen etterpå. Jeg er så takknemlig for alle merkede stiene vi har her i Grenland! Vi er superheldige!!!! Takk til dere som gjør det mulig å surfe rundt i skog og mark uten GPS.