Raundalsryggen (27.04.2014)

Written by presma (Preben Småland)

Ascents Horndalsnuten (1,461m) 27.04.2014
Olsskavlen (1,576m) 27.04.2014
Seldalsnuten (1,548m) 27.04.2014
Skipadalsnuten (1,496m) 27.04.2014

Denne dagen bestemte meg og Glenn oss for å gå Raundalsryggen. Jørn og Sven-Åge vart også med. Me kjørte heima ifrå kl 07, i to biler, og var klare til å gå fra Voll 0940. Valgte å gå Olsskavlen først då det her var kortere avstand til me kom i snøen :-) Været var heilt fantastisk. Sol fra klar himmel, vindstille, varmt og fint! Føret var også heilt supert. Me gjekk oppover i passelig tempo og tok oss tid til ein matpause på Tungefjellet. Var på Olsskavlen 1240. Her vart det litt bilder og drikke før me fortsatte. Videre bortover ryggen vart det som venta av og på med feller nokre gonger men også fin kjøring i slusj. Kl 1740 stod me på Horndalsnuten. Her vart me berre ei kort stund, det kribla i kroppen for å komme seg nedover dei fantastiske fjellsidene. Og fantastisk var det. Perfekt slusjføre heile veien nedover! Litt råtten/blaut snø på slutten men det gjorde absolutt ingenting.

Dette vart ein drømmetur som får terningkast 6+. I skrivende stund blir det vurdert å reise opp igjen i Raundalen i morgen. Er vel egentlig ingenting å lure på!