Solund på sitt aller beste :) (18.04.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Råke DNT Hytta
Endpoint Råke DNT Hytta (6m)
Characteristic Kayaking
Ascents Færøytinden (108m) 18.04.2014
Hogneskjelfjellet (135m) 18.04.2014
Hågøytinden (180m) 18.04.2014

Gode meldingar til Påske, og lysten på litt anna enn ski toppar (for min del) og lenge prat om Råkehytta i kombinasjon padling og fjellturar! http://ut.no/hytte/r%C3%A5keneset Vi tok ei kjapp beslutning på å ta turen utover...:) Brit Siv hadde nokre oppdrag på skredvarsling til NVE frå Jølster, som ho først var nødt til å få rapportert inn pga langhelg til påske. Sidan eg kjem frå Solund og har foreldra mine der ute, bestemte eg meg for å reise ut litt på førehand og så møte Brit Siv på Råkehytta to dagar seinare. Det var ekstra kjekt at Ola og Ingrid ville vere med, dei kom heilt ifrå Trondheim. Vi møttast på Råkeneshytta og fekk ein kjempe triveleg kveld og nesten morgon, før vi fant ut at kanskje det var på tide å blunde litt!! Det gode turliv .... :) Fredagen vart som bestillt :) ikkje eit vindpust, sola varma og det var eit strålande ver heile dagen! Hadde fortalt dei andre litt om Roar Moe på Litle Færøyna om hans prosjekt om kystkultur, far min er også lærar og har samarbeida litt med han, det var planer om å få til noko på den nedlagde barneskulen på Færøy (i Nord Solund) Skulen vart solgt til private så det vart ingen ting av dei planane, eigentleg kjempesynd!! Roar Moe har virkeleg fått til noko viktig og positivt i ein ellers så fråflyttings trua kommune. No idag bur der ca 815 mennesker fordelt på 1700 øyer i Solund. http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=446054 Roar skulle no ta imot ein klasse frå Bergen Arkitekt skule, som skal bu og ha eit flott lærings opplegg der ein månad. Anbefaler å legge turen innom Litle Færøy :) Etter kosleg prat, kaffi, og omvisning fortsette vi til siste øytopp Hognekjela og Hognekjelfjellet 135 moh. Fekk nyte ein flott solnedgang og eit blikkstille hav på tilbaketur til Råkenes :) Solund er også fint å oppleve på sykkel og store muligheiter å klatre i fjella der som består av den spesielle bergarten konglomerat!

Kveldskos på Råkehytta
Råkehytta ligg i god le for det tøffe veret her ute!!
Utsikt frå Råkeneset til Hognekjela
Ingrid, Ola og Brit Siv, klar for dagens mål :)
Råkehyttta i Sula er den Vestligaste DNT Hytta i landet
5 min å gå til parkering frå Råkehytta, som er merka sti til.
Mot første mål og øytopp, Hågøytinden 180 moh
Hågøytinden 180 moh og  Brit Siv
Hågøytinden 180 moh og Brit Siv
Hågøytinden 180 moh  Ibakgrunn øyane i Nord Solund. Ospa, Færøy, Buskøy og det markante flotte fjellet Alden
Hågøytinden 180 moh Ibakgrunn øyane i Nord Solund. Ospa, Færøy, Buskøy og det markante flotte fjellet Alden
Mange idylliske viker å padle innom :)
Mobil dekning av og til........
Lågøysundet og Færøyna og Færøytinden 108 moh i sikte!
Færøyna skjuler ei flott grotte i Færøytinden 108 moh
Ola var fint fornøgd med å slappe av og nyte den flott utsikta! :) Medan eg og Brit Siv klauv vestsida til toppen på Færøytinden
På veg opp mot Færøytinden 108 moh
På kaffibesøk til Roar og katten Pottifar på Litle Færøyna
Idyllisk sjøveg på Litle Færøyna
Det nye naustet til Roar i tradisjonell grindverksbygg, med Nordfjordbåter
Siste topp på dagens rundtur, Hognekjelfjellet 135 moh
Brit Siv på siste topp på dagens rundtur, Hognekjelfjellet 135 moh
Stille til kvelden!
Stille til kvelden! Råkeneset
 Medan vi ventar på siste ferja heimatt frå Krakhella, vart kaffi lysta for stor!!... :)

Takk for kjempefin tur ilag Brit Siv, Ola og Ingrid

Litt av en padletur

Written by otto 23.01.2015 17:29

Ikke rart du trives uti havet Janne

Sv: Litt av en padletur

Written by Eikås 24.01.2015 22:34

Fjella er nydelege Otto, men havet ligg nok hjertet mitt nærmast og då selfølgelig ute i Sula :) Du er no godt kjent etterkvart med øykommunen der og som Noregs Vestlegaste øy kommune:) No snøar vi snart ned i Jølster, snakka med dei heime i Sula og der var det fritt for snø...Staren storkosa seg på plenen ;) :) Det må då berre bli ein tur snarast der ute på fjell topp samling ;) :)