Endeleg Gjegnen 1670 moh :) (20.04.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Ålfoten og Gjegnalunden (31m)
Endpoint Ålfoten og Gjegnalunden (31m)
Ascents Gjegnalundsbreen (1,445m) 20.04.2014
Gjegnen (1,670m) 20.04.2014

Gjegnen har eg lenge hatt i tankane! Den synast som ein markant, nydeleg og tydelg topp mot vest i frå fjella her :) Mange muligheiter til turvarianter denne dagen... men då Joar nemde på planane om å gå turen ifrå Ålfoten og Gjegnalunden, ein variant han ikkje hadde gått før.. så var det grei skuring :) Det frista stort, litt lite søvn men Joar skulle køyre så då var saken grei!! :) Dryg køyring herifrå, nesten 2 timar. Denne dagen gjekk eg til duk og dekka bord ;) :) Vi starta turen å gå i nyare anleggsveg på ca 4 km. Vi bar skia til opp på ca 650 moh. Stussa litt på kor vi skulle gå av vegen, visste det skulle vere merka sti!! Men hadde sett litt på kartet og teke ut rute ved punkt 506 moh faktisk ikkje så langt frå der vi fant den tilfeldige merkinga som ei raudmala tagging... trudde kanskje det var anleggsmerking først... :) På heimveg fant vi ut at den fortente ein varde ;) :) Dette er eit fjell og eit område som eg har lyst å ta turen tilbake til.

Kvasshornet 1094 moh og Kårnyken 1060 moh Ålfoten og Isefjorden
Demning og virkeleg naturskjering...Litt av ein klatrevegg på Gjegnen 1670 moh Trollveggen 2.....
Fantastisk dag i Ålfoten, vilt og unikt område så langt ute og nær kysten :)
Flott skue tilbake mot Sunnfjordfjell... Frå ryggen av Gjegnen 1670 moh
Frå Gjegnen 1670 moh
Matpause og hærleg kvil i stilla, ei vanvittig utsikt og deileg varme frå vårsola :)  Gjegnen 1670 moh
Matpause og hærleg kvil i stilla, ei vanvittig utsikt og deileg varme frå vårsola :) Gjegnen 1670 moh
Gjegnen 1670 moh neste stopp på heimatt veg var punkt 1467 moh på Gjegnalunds-breen
Etter ca 4 km anleggsveg frå Gjegnalunden, var det ikkje heilt enkelt å finne ut kvar merking av sti mot Gjegnen starta... men ei raud tagging på stein vart vi likevel tilfeldig oppmerksom på... vi tok likegodt å laga ein varde :)