Pico del teide (03.04.2014)

Written by agnar (Agnar Åsnes) GSM

Ascents Pico del Teide (3,718m) 03.04.2014

Morgensol på Teide

Starta på ca 2300 moh, i 8 grader og strålande sol. Fulgte grusvei et stykke, før den gikk over i god sti. Litt einsformig, der stien går i små slyng oppover den uendelige bakken, som er sjølve kjegla til den gamle vulkanen. Passerte hytta Alta Vista på ca 3200 moh, før stien svinga sørover mot øverste stasjonen på taubana. Her var det stille og rolig, ingen drift på bana, og ingen vakter. Så det var bare å spasere vidare på toppen.
Ankom samtidig som eit ungt tysk par, som eg hadde passert tidlegare. Dei hadde tatt snarveien opp nordøstryggen, då berre ein av dei hadde tillatelse.
Ca 0 grader på toppen, og delvis sikt til La Gomera, Palma og Gran Canari, men heile øst- og sørsida av Teneriffe var dekka av skyer. Brukte knapt 3 timar opp, og merka litt til høgda på slutten.

Fornøgd på toppen

Du holder koken

Written by mortenh 14.05.2014 15:15

Du holder koken du Agnar. 3 timer opp er ikke så gale. Tittet ned på nordøst flanken som den gang var snødekt først gang vi var der, og den så fin ut da. Grei måte å snike seg opp på. Jeg har inntrykk av at vaktene i alle fall 99% av tiden befinner seg ved vaktbua si.

Herlig er det i alle fall å komme seg litt opp i høyden når man er i syden, ikke sant?