Embla sin første topptur (02.03.2014)  3

Characteristic Snowshoe trip
Ascents Venholhøgda (750m) 02.03.2014
Visits of other PBEs Tusseplassen (732m) 02.03.2014

En trist vinter med mye dårlig vær og en sliten skrott. Fikk endelig rotet meg på tur igjen. Denne gangen med hund på tur. Embla på 3mnd...Gordonsetter. Hennes første topptur. Jeg regner med at det blir mange toppturer med henne utover i sesongen. Fikk også med meg Gitte på tur. Det var et eventyrlig trugeføre denne dagen, men været var jo rævva som vanlig. Mye snø gjorde at vi ikke fant merkingen fra toppen og rotet oss bort i gråværet uten kompass!! Derfor var det bare å gå samme vei tilbake.....

Turkompis

Written by SturlaS 02.03.2014 19:14

Det har dere fått en skikkelig turkompis for mange år fremover!

Sv: Turkompis

Written by Atomsilda 02.03.2014 19:19

Ja...det tror jeg på!! Blir nok mange fine turer...spesielt til pf 250 i Oppland,- og ellers mange fine skogsturer!

Litt mer

Written by mortenh 02.03.2014 18:55

Litt mer snø der nå enn da vi var der i desember Jørn. Jeg og Nils snakket nettopp om det på tur i går at det har vært stille på turfronten for'n Jørn i det siste, men der var'n ute og gikk igjen!

Sv: Litt mer

Written by Atomsilda 02.03.2014 19:06

Ja...stille. Null overskudd, men håper det skjer en forandring når sola kommer!!