Rundtur Selje!! (08.02.2014)

Ascents Kyrnosa (450m) 08.02.2014
Nausane (448m) 08.02.2014
Tarvaldsegga (645m) 08.02.2014

Lengsel etter storhavet og litt anna enn turar til fjells på skare snø og påtrengt åleinetid!! gjorde valet raskt å vurdere, Selje ligg utruleg flott til ut i havgapet :) Pakka kjapt i bilen fredag ettermiddag og susa avgårde, hadde nokre toppar på planen... men ellers berre nyte hav og området å bli betre kjent! Sidan eg har kjøpt meg "friluftsbil" så måtte eg jo overnatte i den!! Hadde bestemt meg for Tarvaldseggja 645 moh, og det måtte bli å campe ved Selje Hotell og den flotte Selje sanden, måtte jo vere midt i blinken for neste dags turmål. Vakna lørdagsmorgen kl 07.00 av Polske bygningsarbeidarar i full aktivitet like ved, så det var berre å stå opp! Stien gjekk rett ovanfor Selje Hotell merka Risnakken, trappesti til å begynne med opplyst om kvelden. Mykje flott dugnadsarbeid i turstiar og merkingar er gjort i desse områda. 2,20 t tur/retur 9,2 km Starthøgde 4 m Totalstigning 822 m dette inkl Orren.

Nausane 448 moh Start i svingane ovanfor Selje
Tid 39 min Tur/retur 4 km Starth. 239 moh Totalstigning 236 m

Kyrnosa 450 moh
Tid 43 min Tur/retur 3,5 km Starth. 102 moh Totalstigning 380 m

Flott utsikt over Selje sentrum og øya Selja
Tarvaldseggja 645 moh
Vestkapp!  Ingen turister og faktisk blikkstille!!
Vestkapp! Ingen turister og faktisk blikkstille!!
Vestkapp!  Ingen turister og faktisk blikkstille!! Varden for Kjerringa 497 moh
Vestkapp! Ingen turister og faktisk blikkstille!! Varden for Kjerringa 497 moh
Kyrnosa 450 moh

Bilbestigning!

Written by boven 09.02.2014 17:18

Ser du unnlet å registrere bilbestigning! Flott ved kysten denne årstida.

Sv: Bilbestigning!

Written by Eikås 09.02.2014 19:17

Nei, det blir feil å registrere tur på fjelltopp i bil...for min del :) kjekt å registrere høgdemeter og km for eiga maskin!!! Det var utruleg lett gått terreng no, myrane var frosne! Hærleg med litt variasjon, vore mykje skaretrakk i det siste :) Tenker meg ut fleire turar no framover, mange fine Toppar og så må eg jo bestige Kjerringa til fots :) :) Du har vel snart det meste der ute ? :)