Blåfjell og Krunene i Angedalen, Førde (05.06.2013)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Bomvei til Tjørnalandsstøylen (380m)
Endpoint Bomvei til Tjørnalandsstøylen (380m)
Ascents Blåfjellet 1067 m i Naustdal (1,067m) 05.06.2013
Krunene (1,066m) 05.06.2013

Tok av frå Tjørnaland i Angedalen, og følgde skogsvegen her nesten heilt opp under Tjørnalandsstølane. Parkerte litt under, fordi siste stykket var noko bratt og vegen delvis ødelagt av regn. Hagl og Tordenbyge fekk vi så det hjalp, rett etter vi hadde teke av mot ryggen Nord for støylane. Vi fant ly raskt under ei lita skråning, og tenkte at dette må vel gi seg.. Det gjorde, og vi fortsatte med lystig mot!! til toppen av Krunene. Resten av turen via Andersskaret 876 moh til Blåfjellet gjekk unna i strålande ver :):)

Ein Toppers turopplevelse ilag med Lise

Artig vegviser i Andersskaret mellom Krunene og Blåfjellet
Tid til å nyte både utsikt og niste er absolutt eit must på tur :)
Realt Toppbilde må til.. :) Førdefjorden og Heilevangs-massivet i vest

Missing title

Written by ligroenb 28.01.2014 19:07

Det var en knalltur med mye moro på topp-fotografering;)

Sv:

Written by Eikås 29.01.2014 20:08

Ja, sikkert sjeldent så mykje "kommers" og røre på den Toppen vil eg tru.... !! :) :) :)