Snønipa og 1710 på Myklebustbreen 1 Mai 2012 (01.05.2012)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point P Høyset Haugadalen
Endpoint P Høyset Haugadalen
Ascents Myklebustbreen (1,709m) 01.05.2012
Snønipa (1,826m) 01.05.2012

Hadde ikkje tenkt Snønipa denne dagen, men av ymse grunner vart det til at eg heiv meg rundt etter ei melding om å vere med:) Det var ein strålande nydeleg dag, stilleståande varmt opp Haugabreen mot punkt 1710 Vi visste at Anne og Arnt var på veg frå den andre sida, med oppgang Myklebustbreen ilag med ein gjeng frå Lote!! Vi var litt tidleg ute på 1710 der planen var å møte dei. Vi såg nokre små prikkar langt vekke... og bestemte oss for å gå på toppen av Snønipa. Men først så måtte vi jo legge att ei helsing til dei med at vi hadde vore der!! Brukte derfor sikkkert eit kvarter på å trakke opp i STORE bokstaver i snøen navet til Anne... Litt spent på om det vart oppdaga då selfølgeleg!! :) :) På veg opp mot Snønipa, fekk vi eit litt artig skue å sjå i snøen :) For der hadde ein Mår vore ute å rusla, natt til 1 Mai! Artige spor å sjå., Ellers var det eit hærleg nedrenn frå Snønipa og til Haugadalen, til og med på fjellski!!!

Frå punkt 1710  på veg mot Snønipa
Frå punkt 1710 på veg mot Snønipa
Frå punkt 1710
Mår på vandring natt til 1 Mai! Stødig gange!! :)