Norddal/Rauma: Slettvikane -> Slettflybotnen (08.08.2013)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Slettvikane (700m)
Endpoint Slettflybotnen (1,090m)
Skarfjellet (1,723m) 08.08.2013
Skarfjellet Sørøst (1,707m) 08.08.2013
Visits of other PBEs Slettflybotten (1,086m) 08.08.2013

Då var ein dag i boks Norddal/Rauma: 7 x pf 100, Appenzeller Bier, planen for dei 2 neste var austover frå Slettvikane med overnatting i ei bu i Slettflybotnen. Den siste dagen kunne eg leve med dårlegare ver sidan den i all hovudsak skulle bestå av Vermetindane + utmarsj.

Pakka lett i dagstursekken, tok med sovepose, liten gassboks og brennar. Det skulle være gass på hytta men eg våga ikkje gamble på dette, dessutan er det greitt å bære med seg det ein treng. Snakka med ein kar idet eg skulle til å gå. Han skulle gå til Verma og det var "helveta langt" som han sa det sjølv. Han hadde info om hyttene, dersom bua i Slettflybotnen var opptatt var Langvassbu eit alternativ. Der er det 6 sengeplassar.

Rekkefølgja på toppane denne dagen vart: Skarfjellenden sør, Skarfjellenden, Kulehøgda, Skarfjellet, Skarfjellet sørøst, Salknappen, Salhøa sør. Ingen spesielle vanskar undervegs. Egga mellom Skarfjellet og 1707-toppen såg ikkje veldig gangbar ut, gjekk ned ca 100 høgdemeter og traverserte bort sørvestsida. Salknappen tok eg opp frå utosen til Kulevatnet, i sør. Frå siste topp, Søre Salhøa var det ein del sva nedover mot Slettflybotnen, men og ein god plass å gå ned.

Heldigvis ingen på hytta men det hadde vore folk der natta før. Ein båt tok mesteparten av plassen inne, fungerte og som naust. Ryddig og fint her. 2 køyer. Info om desse buene/hyttene til Grytten fjellstyre finn ein på romsdal.com. Betaling etter ønskje. Flott tiltak! Ein time etter at eg kom fram kom regnet - i rikelege mengder. Ok, tak over haudet, berre å legge seg i påsan. Ikkje radio, ikkje tlfdekn, ikkje lesestoff....åleine.....Ikkje ofte ein har det så stille og roleg rundt seg.