Kvamsfjellet (27.04.2013)  3

Written by Glenn (Glenn Olsnes)

Start point Osvatnet (75m)
Endpoint Osvatnet (75m)
Ascents Kvamsfjellet (694m) 27.04.2013

Sol og nesten blå himmel denne lørdagen. Eg og Preben presma (Preben Småland) bestemte oss for å ta enda ein topp på Osterøy pf 100m lista.

Kjørte til Tysse og tok til høgre mot kraftverk og Tyssetrappene. Vegen opp til Tyssebotn var stengt med bom. Det var også veien til kraftverket,der trappene går fra. Parkerte ved bommen.
Gjekk ned til kraftverket og fulgte stien mot Høgefjellet/Tyssesætra/Preikestole. Det er laga ny sti og trapper då de gamle er steng.
Fulgte stien opp til demning ved Botnavatnet. Og fortsatte eit stykke inn mot stølen i Tyssebotn. Tok av mot venste for å komme i rettning Kvamsfjellet. Fint område med berg og flott furu skog. I ettertid ser eg att de hadde nok vert betre å fulgt sti mot Tyssesætra heile vegen. Og gått opp mot kvamsfjellet via "preikestolen".

Gjekk på Kvamsfjellet og tok sjokolade lunsj. Såg ut som det låg noko snø igjen på Høgafjellet. Ellers er det veldig lite snø.

På veg ned gjekk me via " Preikestolen". Og fulgte sti ned mot kraftverket igjen. Denne stien er merka Tyssesætra.