Veten - Vinter & fullmåne før meir mildver! (25.01.2024)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Veten i Gloppen (632m) 25.01.2024 16:08
Mot Sandane sentrum.
Mot Ryssdalshornet 1201 moh ifrå Veten 632
Fleire av dei letta då eg ankom toppen i skumringa! :)
Fullmåne ifrå Veten
Ein markant flott topp å skue ifrå Veten er Ryssdalshornet 1201 moh

Snøføre og noko isete mot toppen av Veten. Måtte bruke hodelykt siste del på nedfart! Fin tur etter jobb! Mykje fint ruskever for tida! Staselig å få med seg klarveret og fullmånen ifrå ein topp. Skulle så gjerne eigentleg ha vore i eit telt på ein eller anna fjelltopp for å nyte kontrastveret og nokre fridager ifrå fullmåne livet! Det kribler etter nye eventyr. Men, imorgen veldig tidleg må eg til favoritt Grytten, for siste skulder behandling og kike litt på meniskskade etter eit tidlegere Alden løp. Det er eigentlig berre småbagateller & kroppen trenger litt forpleiing & overhaling som alt anna i livet. Sånne greier! 50 + Så må ein kjenne at ein har brukt rustninga i livet. :) Det forteller meg at ein lever og ein må justere & komplimentere på slitasje deler. Dette er akkurat som å diskutere med datter Miriam som jobber med delefaget på Toyota. Ein kan heller ikkje ta ting for gitt! Avslutter med at det absolutt var ein digg tur til Veten mot kvelding!