Vegen delte seg - Aurlandsriket! :) (09.09.2023)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Jonadalsnosi (1,491m) 09.09.2023 10:33
Presthaugane (1,603m) 09.09.2023 10:33
Ramsøynuten (1,542m) 09.09.2023 10:33
Vindeggi (1,294m) 09.09.2023 10:33
Øyaskavlen (1,610m) 09.09.2023 10:33

Lett å gå og lett å like! Lika leike like ved med Staut er berre nydelig :)
Dette fjellområdet har vore i kikkerten lenge! Då spesielt dei to siste åra. Turen har vore vurdert både til fots og på ski. Fjellområdet og toppane er nok eit perfekt skiområde med lange distanser. Men, det har aldri laga seg med veret i friperiodane mine ifrå jobben. Eg tek muligheten, tida og lysta ikkje minst, når eg har den. Denne gangen passa det nesten heilt med veret og fridagane. Planla raskt den lengste turen i dei mest unike områda til den eine stabile verdagen med antydning til sol og opplett! Det var full klaff! :) Det er og har vore eit temmelig turbulent seinsommerver i høgfjellet dette året her på vestlandet. Dette området har to hytter Grindaflethytta som eit godt utgangspunkt for fjella i gamle Sogn & Fjordane og Hordaland fylke og som idag er Vestland fylkeskommune 1. januar 2020 På Peakbook eksisterer ikkje det nye Vestland fylket imot resten av dei andre nye og ekisterende fylka som står som samlelister i landet vårt. Synest det er trist som vestlending og i historikk. Sogn & Fjordane har vore eit fantastisk historisk fylke å følge i fjell og natur. Det fordi her er så vanvittig store kontraster ifrå det vestligaste punktet i noreg ved Solund øykommune ytterst i Sognefjorden som vidare er noregs lengste & djupaste fjord inntil Jostedalsbreen som igjen er den største fastlandsbreen i Europa og som ligg i Vestland fylke. Vidare ligg her blandt dei høgaste fjelltoppane i landet vårt i samme området. Med alt dette burde all historikk stemme uansett nettstad og samlelister.
Å vandre i dette vakre Aurlands fjellområdet var eit stort Sogn & Fjordane eventyr! Samtidig var det grensefjell til Hordaland. I dag Vestland fylke som vi også pr idag er stolte av. For meg og mange andre vestlendinger er dette viktig historie som bør behandlast med ærbødighet uansett nettstad. Med all respekt i desse fjellområda var vi heldige med 1 time intervall å sleppe unna naturkreftene med eit stort fjellras som stengte vegen i eit par dager. Der vi køyrde vegen under fjella vi gjekk. Ikkje så rart at det går ras i desse stupbratte gjela som var spesielt å sjå ifrå og imellom Vindeggi og Ramsøynuten 1541

På veg inn og på veg ut ifrå Grindaflethytta vart det eit utruleg kjekt treff med ein halvt likesinna Suling/Solund Kommune. Han skulle gå vidare til Hardbakke i Solund kommune. Mora var ifrå Solund og han har amerikansk far. Han bur idag i Sverige. ser fram til historia vidare der med mange felles kjente :)
Nydelig bakst undervegs! :)
Hjertet å finne! :)
 Vindeggi 1294 moh
Mot Jonadalsnosi 1491
Staver under sola!
Siste kveldsol og tilbakeblikk etter 3 mils runde i Aurlandsfjella før Grindaflethytta og stille ro der.
Ekstreme vermeldinger med nedbør og vind iløpet av natta. Ein ny yrkesdag gjere også til at ein har fjellheimen og hytta for seg sjølv med ei hærleg fin fjellstille! Resultatet var som tenkt ein utmarsj på 15 km med vindstyrke 18 m/s og vanvittige nedbørsmengder. Likevel digg å være i desse elementa <3

Den eine 3 mils dagen i fjella var sjå sole :)

Et urørt mektig fjellparti

Written by Kjell51 16.09.2023 14:15

Takk for fin tur rapport. Ser du var den første PB bruker som registrerte besøk på 3 ≥ 100m pf. topper på denne turen. Kan ikke være mange uregistrerte røde topper igjen i Vestland fylke. Eller var det de 3 siste?.

Sv: Et urørt mektig fjellpart

Written by Eikås 19.09.2023 14:30

Tusen takk for det :) Mektig fjellparti er dei rette orda! :) Har sett grovt fjella i vårt rike, ifrå nord til sør. Men, mest ifrå vårt Vestland :) Det er ei vanvittig spennvidde av fjell, natur og mangfald i riket vårt. Historia og geologien er like stor og fascinerende. Det er staselig å traske inn i eit rike uten for mange forut inntatte inntrykk! Heldigvis finst det fleire uregistrerte topper! :) Sjølv om det minker på dei på dette nettstedet! Derfor kjenner eg mange ganger på den enorme gleda, når eg ser forhistoriske spor i riket vårt. Barskinger med ein heilt anna tilnærming til fjella og naturen!